Spontanabort uten smerter?

Maibarn1618

Betatt av forumet
Er 6+1 idag, og har begynt å Blø en del. Ganske mørkt blod egentlig(om det skulle ha noen betydning) jeg har ingen smerter i magen, og er fortsatt kvalm som jeg har vært de siste dagene. Lurer på om noen har opplevd å blø slik uten at det har vært abort? Synes bare det er så rart at jeg ikke har smerter

Med min gutt nr to begynte eg plutselig å blø kraftig. Hadde ingen smerter.. Der viste det seg at eg spontanaborterte en av to... Men det er også vanlig med litt blødninger i første trimester, fx når man egentlig skulle hatt periodn..

Eg ga meg ikke hos legen så ble henvist til ul. Fikk først bare beskjed om at eg fort fant ut om eg fortsatt var gravid eller ikke. Men det slo eg ikke meg til ro med da det er så mange hensyn man skal ta når man er gravid. Eg stod på mitt og da viste det seg som nevnt at det var spontanabort, men var fortsatt gravid..

Håper alt går bra med deg og at du finner ut av det <3

Oppdaget brun utflod I ettermiddag... Er supernervøs! Reiser til fjells imårra på høstferie, lurer på om det er lurt?

Skjønner akkurat hvordan du har det nå og det er grusomt... Finner ikke ut av utfallet selv før om to uker på ul. Krysser fingrene for oss begge.

Oppdaget brun utflod I ettermiddag... Er supernervøs! Reiser til fjells imårra på høstferie, lurer på om det er lurt?
Det er dessverre ikke noe å gjøre med om det skulle gå galt. Men det er ganske vanlig å blø i første trimester uten at det er noe galt. Når det er brunt så har det jo sluttet å blø alt, så håper det ga seg med det.

Blodet har vært ganske så brunaktig hele morrest, men fra i 4 tiden og utover så har det rett og slett vært svart blod... Dette er jo tegn på at blodet er gammelt, er det ikke?

Blødde ikke med førstemann, så er litt uvant for meg dette :p jeg får spørre legen imorgen om han kan henvise meg til gyn. Jeg gidder ikke gå rundt i uvisshet i en evighet

Back
Topp