Kan se dårlig ut med bryllup kanskje?Bedt i brylupp siste helgen i nov, termin 1 des![]()
vel vel...tror kanskje ikke det..hmmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se dårlig ut med bryllup kanskje?Bedt i brylupp siste helgen i nov, termin 1 des![]()
vel vel...tror kanskje ikke det..hmmm
Er så fint vær ute at det måtte nytesEr dere alle i slow motion i dag?
Tror jeg gikk glipp av den jeg høygravid og fæl som jeg var...Husker dere julekalenderen vi hadde i fjor?
Hvilke premier ønsker dere der i år?
det kan det fort gjøre ja, men sier ja...så får vi se hvordan det blirKan se dårlig ut med bryllup kanskje?
Koselig hvis det klaffer inndet kan det fort gjøre ja, men sier ja...så får vi se hvordan det blir![]()
Ble rydding litt over en time og tlf skravling 2 timer hihiDeilig å få sove litt lenge ja
Kos deg med ryddings!
Vi liker detKoselig at dere feirer dagen
Håper du snart føler deg litt bedre..
Denne uken har jeg fri, men ser ut som om jeg må leke sykesøster hele uken![]()
Lille N var livredd badekaret sitt men hun elsket vann. Det var fælt å bade henne som bitte liten :/Mini elsker å være i vannet så angrer ikke på at vi begynte på det
Så koselig med bursdager men enig i at de vokser så altfor fort:-/
Min også hatet å bade i badekaret sitt som liten men elsket vann. Så tok han med i dusjen heller. Nå elsker han å være i badekaret ogsåLille N var livredd badekaret sitt men hun elsket vann. Det var fælt å bade henne som bitte liten :/
Ja jeg elsker å feire bursdagen hennes![]()
Vært på besøk hos noen som røyker?Tror jeg kan trenge en dusj og få vekk litt røyklukt
Nei var på tomten der vi skal bygge og endte med å grille pølserVært på besøk hos noen som røyker?
Fra grill er ikke så ille.Nei var på tomten der vi skal bygge og endte med å grille pølser. Så røyklukta fra grillen som har satt seg
![]()
Hehe fort gjort. Enig i at grill lukten ikke er så ille. Følte bare den hadde satt seg så veldig i håret mitt og det er for kort til at jeg får det i hestehale og vekk fra ansiktetFra grill er ikke så ille.
Tenkte tobakksrøyk med det samme jeg
Høsten er jo en fin tid for ryddemodus. Greit å bli kvitt litt ogsåEr nok endel sykdom ja
Og ryddemodus er det her også! Innimellom alt annet![]()
Er godt det daI dag blir det kokte poteter og brokkoli.
Har du prøvd med pure av selskapserter?Er godt det da
Har lyst på erterstuing jeg, men jentungen er ikke veldig ivrig på det.
Hadde vært kultskal dere klare 10 000 innlegg i dag ?
De t hørtes deilig utJeg har sovet