Tidlig ultralyd :)

Milla1990

Andre møte med forumet
Nettopp komt hjem fra tidlig ultralyd. Fikk se hjerte som slo og høre hjertlyden, det slo 159 og 12 mm stor eller liten . Fikk vite at jeg er 7+4 dager på vei. Det var heilt magisk, senker skuldrene, alt så bra ut. Lykkelig !

Flere her som har vært på tidlig ultralyd allerede?

Nettopp komt hjem fra tidlig ultralyd. Fikk se hjerte som slo og høre hjertlyden, det slo 159 og 12 mm stor eller liten . Fikk vite at jeg er 7+4 dager på vei. Det var heilt magisk, senker skuldrene, alt så bra ut. Lykkelig !

Så fantastisk! :D Jeg skal på onsdag, da er jeg 7+0. Er så utrolig spent!

Gratulerer! Så herlig! ❤️

Jeg var på UL i dag selv, 6+0, fikk se hjertet slå og alle mål var riktige. :) Jeg får UL-oppfølging på sykehuset pga. IVF og habituell abort.

Last edited:
Gratulerer!! Er så herlig å se at alt er fint☺️ ja jeg var forrige uke, og fikk samme beskjed som deg ❤️

Så koselig!=) Jeg skal på tidlig ultralyd på torsdag, er da akkurat 8 uker:) Veldig spent!

Ååååh... Så herlig:) deilige beskjeder og få:)

Jeg skal på tidlig ul neste tirsdag.. Da er jeg 6+3 (tror jeg)... Får tett oppfølging pga ex.u og habituell abort:)

Gratulerer! Så herlig! ❤️

Jeg var på UL i dag selv, 6+0, fikk se hjertet slå og alle mål var riktige. :) Jeg får UL-oppfølging på sykehuset pga. IVF og habituell abort.
Gratulerer begge to <3 det er så deilig å se hjertet slå og alt er bra. Jeg prøver å holde meg fra tidlig UL, men får høre hva legen sier på onsdag. Kanskje jeg roer meg med en hCG måling og så kan han ta UL når jeg blir 8-9 uker på vei :)

Gratulerer <3
Jeg er "bare" 5+2, og har bestillt ul når jeg er 7+3.

Back
Topp