Hvordan fortelle familien om spiren?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Vil gjerne høre hvordan dere fortalte familien at en liten spire er på vei:)

Vi skal vente til etter tidlig UL, og er alt ok så kommer vi til å invitere de nærmeste for å se på stua vår som vi holder på å pusser opp og er snart ferdig med, og da skal vi sette ei vugge på stua,så får vi se hvor lang tid det tar før de skjønner det:D

Vi skal vente til etter tidlig UL, og er alt ok så kommer vi til å invitere de nærmeste for å se på stua vår som vi holder på å pusser opp og er snart ferdig med, og da skal vi sette ei vugge på stua,så får vi se hvor lang tid det tar før de skjønner det:D

Det var en fin måte å si det på :)

Vi gjorde det på denne måten: pakket inn testen med et babydrømblad og fikk dem til å pakke opp :)

Vi har prøvd veldig lenge, så de fleste venter på det, og jeg har fått fortalt min søster og mamma for jeg klarte ikke å holde meg, de har vært god støtte å ha gjennom denne lange prosessen, så måtte nesten si det:-)

Men tenkte å fortelle svigerforeldre etter tidlig ul. Har en kjøleskap magnet jeg har kjøpt som det står "gode mødre blir forfremmet til bestemødre" tenkte å gi svigermor den :-)

Ellers så tenker vi at vi vil holde det hemmelig for alle andre frem til OUL :-)

Vi har prøvd veldig lenge, så de fleste venter på det, og jeg har fått fortalt min søster og mamma for jeg klarte ikke å holde meg, de har vært god støtte å ha gjennom denne lange prosessen, så måtte nesten si det:)

Men tenkte å fortelle svigerforeldre etter tidlig ul. Har en kjøleskap magnet jeg har kjøpt som det står "gode mødre blir forfremmet til bestemødre" tenkte å gi svigermor den :)

Ellers så tenker vi at vi vil holde det hemmelig for alle andre frem til OUL :)
jeg har også sagt det til min søster,godt å ha noen andre enn kjæresten å snakke med også:) så bra at du har god støtte,det er så viktig:) veldig fin måte å gi den magneten,hvor har du kjøpt den? :)

jeg har også sagt det til min søster,godt å ha noen andre enn kjæresten å snakke med også:) så bra at du har god støtte,det er så viktig:) veldig fin måte å gi den magneten,hvor har du kjøpt den? :)

Kjøpte den på Ark for noen år siden :-)

Vi har ikke sagt det ennå, men til svigerfamilien som blir besteforeldra for aller første gang skal vi gi dem en liten pakke med bilde fra oul og det skal være en strikkeoppskrift på babyteppe med det garnet kjønnet e i sol bestemora skal få strikke. Hun elsker å strikke og gleder seg veldig til å få strikke til sitt eget barnebarn De skal få vite det tidligst i uke 12 eller etter vi har vært på sein oul

Min familie har vært besteforeldra i over 20 år hvor den seineste kom i år.. Så jeg har kjøpt et bilderamme for masse år tilbake kor d står " we do have precious grandchildren" og der skal oul bilde være

Vi har ikke sagt det ennå, men til svigerfamilien som blir besteforeldra for aller første gang skal vi gi dem en liten pakke med bilde fra oul og det skal være en strikkeoppskrift på babyteppe med det garnet kjønnet e i sol bestemora skal få strikke. Hun elsker å strikke og gleder seg veldig til å få strikke til sitt eget barnebarn De skal få vite det tidligst i uke 12 eller etter vi har vært på sein oul
veldig fin måte å fortelle det på:)

Sist gang skrev vi det på en kake. :D
ImageUploadedByBV Forum1442245354.231644.jpg

Denne gangen skal det stå litt mer indirekte, en variant av en storesøster-t-skjorte. Så får vi se om vi klarer å overraske dem litt. Må jo snakke med vesla først, så spørs om hun ikke bare roper det rett ut. :p

Første gang pakket vi inn en smokk ( på smokken sto det guttenavn vi hadde valgt eller et jentenavn)..
Denne gangen troe jeg det blir storebror genser når vi skal på besøk.. Vente til etter tidlig UL i uke 12 før vi sier noe.. Først gang sa vi det uke 8..

Tror vi og går for storebror-klær. Men egentlig vil jeg ha noe mer kreativt - så del gjerne tips her! :)

Tror vi og går for storebror-klær. Men egentlig vil jeg ha noe mer kreativt - så del gjerne tips her! :)
Masse tips på YouTube ihvertfall:) hvis noen i nærmeste familie har bursdag like etter ul,så kan dere ramme inn ul bilde og gi det i gave for eksempel :)

Så langt har ikke jeg tenkt da vi ikke skal si noe før etter OUL :) Men mange fine forslag og tips her :)

Så langt har ikke jeg tenkt da vi ikke skal si noe før etter OUL :) Men mange fine forslag og tips her :)
Det tenkte jeg også til å begynne med,men jeg regner med det vil vises ei god stund før oul,og vi har familien hans ganske tett oppå,så kommer til å fortelle det etter tidlig ul:)

Det tenkte jeg også til å begynne med,men jeg regner med det vil vises ei god stund før oul,og vi har familien hans ganske tett oppå,så kommer til å fortelle det etter tidlig ul:)
Spørs litt når vi får OUL. Men det kan hende de nærmeste vil se det før, ja :) om mamma ikke merker det på meg før OUL så er det rart. Spørs litt hvor mye kontakt vi vil ha i løpet av høsten også :)

Back
Topp