Tenkte umiddelbart på den ^-^ *savne*Kræsj pink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte umiddelbart på den ^-^ *savne*Kræsj pink
Salte ufo selges vel enda?Savner;
Shiobrus
Tusenfryd drops
Salte Ufo
Kjeft
Hvor i såfall? Er noe Nidar har kuttet ut for mange år siden...Salte ufo selges vel enda?
Også savner jeg Sansao, dinosaurkjeks og Shio. Og for ikke å gamle sånn som Nestlé fruktgrøt til babyer smakte i gamle dager da dem fortsatt brukte sukker og ikke-fullkorsprodukter. Da var den sykt god 
Riddle eller noe sånnDe der små sjokoladene, den ene var blå med nøtter og den andre var rød med sjokolade. Startet på noe med R.
De der små sjokoladene, den ene var blå med nøtter og den andre var rød med sjokolade. Startet på noe med R.
De der små sjokoladene, den ene var blå med nøtter og den andre var rød med sjokolade. Startet på noe med R.
De har hatt den på europrisDisneysjokoladen![]()
Her jeg bor,så har vi en butikk som heter Godteland. Der har de mye fra sverige,england og amerika som de importere...og der er det mye jeg husker fra barndommen,og der har de monster gelefigurerSavner disneysjokoladen, salte spiker, bluessjokoladen, kræsj pink, sånn der monster gelefigurer, kjeft og sikkert mye mer![]()
Åååh! Hvis det er den kjærligheten jeg tror det er så er det et stort savn! Ble helt svart på tungen? Kalte den bare svartkjærlighet...husker de hadde den på en Narvesen butikk i Tr.heim lenge etter de kuttet den ut...Savner en sånn type salt salmiakk/lakris kjærlighet som man fikk kjøpt på kiosken. Var bilde av en vampyr på papiret om jeg ikke husker helt feilOgså savner jeg Sansao, dinosaurkjeks og Shio. Og for ikke å gamle sånn som Nestlé fruktgrøt til babyer smakte i gamle dager da dem fortsatt brukte sukker og ikke-fullkorsprodukter. Da var den sykt god
![]()
Her jeg bor,så har vi en butikk som heter Godteland. Der har de mye fra sverige,england og amerika som de importere...og der er det mye jeg husker fra barndommen,og der har de monster gelefigurer![]()
Ja!Åååh! Husker vi måtte ha det hver lørdag
Gøy med sånne butikker da!![]()
Ja!er masse godterier du ser på amerikanske serier eller filmer som du kunne tenkt deg å smake.. men er dyrt da
![]()
Det er det..Ja, det koster nok litt.. Dyrt med import![]()
Det er det..men gøy å handle nå å og da
![]()