Hva savner dere fra "olddays"? (Snop, drikke osv)

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.

Vedlegg

• 1442611399994.jpg
    1442611399994.jpg
    52,4 KB · Visninger: 150
Ja, den disneysjokoladen var fantastisk!
Og også den ekte soho sjokoladen. Ikke de små bitene, de er ikke ekte.

Når jeg så tråden din så var det to ting som jeg ville nevne! Og det er de to du nevner her :P

Haha er det mulig :D

Er lenge siden da, men straks jeg fikk lommepenger hjemme, var det rett på kiosken og kjøpe shio og Disneysjokolade :)

Dinosaurkjeks. Har de på gran canaria og det var barndomsminner det :) Pepsi twist :)

Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.

Jøss! Er de to tingene jeg "alltid" har mast om at jeg savner! Haha, og nesten ingen har klart å relatere til det. Enkelte vet ikke va jeg snakker om en gang. Begynt å tro at det kun er meg selv om innbiller meg at dette var himmelsk!

Ååh:( ikke snakk om dinosaur kjeks engang, de har vært en av mine cravings i begge svangerskap, så det er helt utrolig frustrerende å ikke få tak i noen steder!:o
Å så kjipt :(

Det var noen drops som var veldig populær for sånn ti år siden. Jeg husker ikke hva de heter, og jeg tror neppe de er å oppdrive. Men de var smakte søtt og kom i en grønn innpakning. Mener at de var runde. Er det noen som husker disse? :-)

Ååånam!! Shiobrus med fersken smak ❤❤❤

Savner kræsj pink isen og det sterke potetgullet X-tra ;)

Savner;
Shiobrus
Tusenfryd drops
Salte Ufo
Kjeft

Back
Topp