Må snart stå opp ,her er kun kb oppeGod morgen. Jeg ligger i senga og trykker. Gubbis sto opp med 3 åringen i morges og jeg fikk sove. Hurra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må snart stå opp ,her er kun kb oppeGod morgen. Jeg ligger i senga og trykker. Gubbis sto opp med 3 åringen i morges og jeg fikk sove. Hurra![]()
Å nei det er kjipt derJo, bøtta var greitmen bommet nesten hver gang..
Herlig du er da. I skogen på tur for å få mini til å sove jeg. Har gått i 1 time og nå begynner han å bli sutrete:SHer fikk jeg sove lenge i dag. Så deilig! Men enste helg er jeg alene med ungene og må tidlig opp begge dagen, så skulle egentlig bare mangle
Hva er planene for dagen da?
Han vil ikke sove da1 time og på 3je runde i skogen og mini har ennå ikke sovnet. Er stuptrøtt og begynner å bli sutrete. Grei av og til bruker han litt tid å å sovne på turer men alltid så lang tid.
Jo egentlig vil han for han er egentlig kjempetrøtt. Bare sta.Han vil ikke sove da![]()
Godt med lange søndagsmorgenerMå snart stå opp ,her er kun kb oppe
Overtrøtt da ksnskjeJo egentlig vil han for han er egentlig kjempetrøtt. Bare sta.
Ja er i grunn derGodt med lange søndagsmorgener
1 time og på 3je runde i skogen og mini har ennå ikke sovnet. Er stuptrøtt og begynner å bli sutrete. Grei av og til bruker han litt tid å å sovne på turer men alltid så lang tid.
God morgen. Jeg ligger i senga og trykker. Gubbis sto opp med 3 åringen i morges og jeg fikk sove. Hurra![]()
Må få gjort litt,ser ikke ut herDyktig kengu![]()
Mye mulig. Sov i 15 min og nå våknet han igjen :-/Overtrøtt da ksnskje
Flink du erLagt sammen klær og satt på vaskemaskin
Ikke rent lite heller. Vugger jeg vognen sutrer og griner han. Ingenting er bra nok idag tydeligvis.Så sta han er idag da![]()
Må jo prøve den daEr noe nytt fra kims. Ikke den beste men i mangel av noe annet så går den ned den og![]()
Nei er litt merkelig det der...Jeg skjønner at de skal planlegge ressurser, men trenger de to uker på det??