Oh hsr litt å gjøre daHele huset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh hsr litt å gjøre daHele huset
God morgenGod morgen. Sovnet visst fra hele skravlingen igår jeg
![]()
Ha ha ha å så justin bieber daGod morgen! På tide å få ræva opp av sengadrømte om justin bieber. Så flaut... Jaja
Hsr du sovet godt?God morgen! Da var jeg oppe... Gubbe og unge ligger fremdeles og sover![]()
Som jeg trodde, hver vår kantJeg bor i Sandefjord![]()
Jeg skjønner at de skal planlegge ressurser, men trenger de to uker på det??Det kan jo være de har skrevet feil dato, men var lovlig kort Ja :-o
Hehe, synes du skal hive han opp.Sitter og lurer på når jeg kan hive opp mannen slik at jeg kan legge meg igjen
Ut fra de planene jeg har i dag vil han få tid til å sove på dagen
Har ikke stått opp enda, så vet faktisk ikke. Men gradinene avslører ingen sol. Og hører ikke regn på taket. Så sikkert overskyet da?Her skinner solen idag. Hvordan er været hos dere?
Det hsr jeg jaDet har jeghåper du og har det
![]()
Få lagt samme ny haug med klær,flyttet noen ststiv og ellers ta livet med ro. Msnnen nekter meg å gå utHer fikk jeg sove lenge i dag. Så deilig! Men enste helg er jeg alene med ungene og må tidlig opp begge dagen, så skulle egentlig bare mangle
Hva er planene for dagen da?
Plutselig er du der igjenFår vente noen år med det![]()
Jo, bøtta var greitFår du han ikke til å heller velge bøtta heller?
Har blitt litt gulvvask for å si det sånnBlæh![]()
Her går heldigvis begge på badet hvis dem rekker ;-)
Ikke santJeg er ikke så galen til vanlig. Men da jeg fikk gravid og spesielt på slutten skulle det ikke mye til før tårene kom. Og etter han var født du. Tror aldri jeg har grått så mye over filleting som jeg ellers bare ville trekt på skuldrene av
Ja, det blir mye å ta deg til. Spennende da.Oh hsr litt å gjøre da
Ja var godt detSå bra![]()