Skravletråd for Mai-jentene

Ligger på sofaen og glaner på tv:) Føler jeg burde vært ute i det fine været, men finner liksom ikke energien til å komme meg opp. Jeg har ihvertfall dusjet og spist frokost...så det er jo NOE:))

Vært på lydighetsstevne med firfotingen i regnet, vi kom så nært og akk så fjernt fra den etterlengtede førstepremien (2 poeng bare, sukk), så nå blir resten av dagen på sofaen med god samvittighet. Ny dag, nye muligheter i morgen!

Ligger på sofaen og glaner på tv:) Føler jeg burde vært ute i det fine været, men finner liksom ikke energien til å komme meg opp. Jeg har ihvertfall dusjet og spist frokost...så det er jo NOE:))
Jeg har også en sånn dag/sånne dager. Er småkvalm hele tiden, og mer innimellom.. Og ikke ork. Så nå ser jeg på det fine været ut av vinduet, og på serier på tv :)

Her er det snakk om overleving i helgen ;) Ørebetennelse dag 3 og jeg har begynt å slite med balansen nå. Med en på 4 og en på 2 er det travelt, pappaen ligger bak med en oppgave han skal skrive, men fikk utsatt til mandag, så han har stukket av til kontoret for å jobbe i fred. Krysskryss :P

Uff, god bedring! Er så vondt når det er ørebe!

Uff, god bedring! Er så vondt når det er ørebe!

Takk :Heartpink Ja huff!! dette er virkelig ikke godt! Sympati som bare det til ørebarn!! :arghh: Jeg har aldri hatt det før, så kom det første gang i desember i fjor og igjen nå. Veldig merkelig! Det har heldigvis roet seg litt med pusstømmingen :yuck:

Jeg har også en sånn dag/sånne dager. Er småkvalm hele tiden, og mer innimellom.. Og ikke ork. Så nå ser jeg på det fine været ut av vinduet, og på serier på tv :)
Jeg ligger og ser på Long Island Medium og griner når de snakker med døde slektninger. Hahaha:)) Jeg er så teit as.

Jeg ligger og ser på Long Island Medium og griner når de snakker med døde slektninger. Hahaha:)) Jeg er så teit as.
Hahaha! Jeg så på Castle, og grein når dattera hans hadde vært på date... :o ikke noe særlig bedre her altså! Og skal nå snart se på opptak av Ut av stillheten. Men blir så rørt av det og ;)

Koser meg på sofaen alene hjemme :) regn og møkk ute, perfekt dag å være utslitt på. :p snart kommer mannen og vesla hjem fra fotballturnering, så skal vi vel finne på noe kos sammen :)

Høres deilig ut med en fridag da ;)
Ja ser veldig frem til det! Kommer til å bli utslitt etter helgen med dobbelkamp:P godt det blir lenge til neste kamp ;)

Ja ser veldig frem til det! Kommer til å bli utslitt etter helgen med dobbelkamp:P godt det blir lenge til neste kamp ;)

Sesongen er over hos oss nå ja :p neste turnering står vi med barnevogn, rart å tenke på :p

Last edited:
Her har dagen gått i å hente del til eine bilen. (Ca 1 time kjøyring kvar veg)Den hadde slutta å starte etter 14 dagar i ro. Lørdagshandel og lott rydding av hus.

Så har vi vert på besøk til oldemora til minsta :-)

I morga blir det meir rydding. Må dele det opp i mindre bolker for blir fort sliten :-s Tenkte og vi skulle bake litt :-)

Sesongen er over hos oss nå ja :p neste turnering står vi med barnevogn, rart å tenke på :p
Hadde første seriekamp i dag vi :P men regner ikke med jeg kommer til å spille sånn altfor mange kamper før jeg tar meg en pause ;) men gøy så lenge jeg kan!:) neste sesong må jeg sikkert amme i pausen :P

Tar dere flere tester etter den første positive? Å hvor lenge mellom venter dere egentlig? Tenkte å ta å kjøpe
1 test til å ta om 1 uke eller no da er jeg 6+1 :) gøy å høre hva dere andre gjør ;)

Tar dere flere tester etter den første positive? Å hvor lenge mellom venter dere egentlig? Tenkte å ta å kjøpe
1 test til å ta om 1 uke eller no da er jeg 6+1 :) gøy å høre hva dere andre gjør ;)
Jeg tok første på mandag, så tok jeg tirsdag, onsdag og torsdag. Skulle vente litt, men tok en til i dag, nå er jeg ferdig:). Vært stigning og vil ikke ta noen flere nå:). Jeg er 4+4 nå:)

Jeg tar hver dag jeg. Men jeg er jo en skikkelig testetøs også da :)) Har mange av disse BT testene, så da kan jeg jo likegjerne bruke de:D Er 4+5 idag.

Jeg tok 4 tester på rad, men bare sånne strips. De ble mørkere og mørkere, så det var jo ikke tvil. Men jeg har lyst å ta en cb for å få det sort på hvitt, selv om det føles ganske så sløs med penger da ;) Hadde jeg ikke vært gravid lenger så jo det kommet blod innbiller jeg meg. Så regner jo liksom med at alt går fint ;) Men hadde jeg hatt flere tester hadde jeg brukt de opp innen nå :P

Jeg tok første på mandag, så tok jeg tirsdag, onsdag og torsdag. Skulle vente litt, men tok en til i dag, nå er jeg ferdig:). Vært stigning og vil ikke ta noen flere nå:). Jeg er 4+4 nå:)

Vært stigning? Hvordan ser du det? Ja tenkte å ta en cb digital til, sånn at jeg ser at den forandrer seg :)

Vært stigning? Hvordan ser du det? Ja tenkte å ta en cb digital til, sånn at jeg ser at den forandrer seg :)

Blir sterkere strek. :)

ImageUploadedByBV Forum1442690371.701990.jpg

På den siste testen min ser du at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken. :p

Og så har jeg tatt en del CBD, helt til jeg fikk 3+.

Jeg har testet hver dag siden før forrige helg.

Fikk positiv test på mandag, og har testet hver dag siden, for å se om streken blir sterkere.. Tok cb med ukeindikator på tirsdag, da sto det 1-2, tok ny i dag, og da sto deg 2-3... Etter endel sa,ex.u og ma synes jeg det er greit å se en viss stigning:)

Ja får jeg å har hatt SA, så syntes det kan være greit å se hjemme at det forandrer seg får jeg kan dra på UL og jordmor :)

Back
Topp