Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også en sånn dag/sånne dager. Er småkvalm hele tiden, og mer innimellom.. Og ikke ork. Så nå ser jeg på det fine været ut av vinduet, og på serier på tvLigger på sofaen og glaner på tvFøler jeg burde vært ute i det fine været, men finner liksom ikke energien til å komme meg opp. Jeg har ihvertfall dusjet og spist frokost...så det er jo NOE
)
Her er det snakk om overleving i helgenØrebetennelse dag 3 og jeg har begynt å slite med balansen nå. Med en på 4 og en på 2 er det travelt, pappaen ligger bak med en oppgave han skal skrive, men fikk utsatt til mandag, så han har stukket av til kontoret for å jobbe i fred. Krysskryss
![]()
Uff, god bedring! Er så vondt når det er ørebe!
Ja huff!! dette er virkelig ikke godt! Sympati som bare det til ørebarn!!
Jeg har aldri hatt det før, så kom det første gang i desember i fjor og igjen nå. Veldig merkelig! Det har heldigvis roet seg litt med pusstømmingen 
Jeg ligger og ser på Long Island Medium og griner når de snakker med døde slektninger. HahahaJeg har også en sånn dag/sånne dager. Er småkvalm hele tiden, og mer innimellom.. Og ikke ork. Så nå ser jeg på det fine været ut av vinduet, og på serier på tv![]()
Hahaha! Jeg så på Castle, og grein når dattera hans hadde vært på date...Jeg ligger og ser på Long Island Medium og griner når de snakker med døde slektninger. Hahaha) Jeg er så teit as.
Ja ser veldig frem til det! Kommer til å bli utslitt etter helgen med dobbelkampKoser meg på sofaen alene hjemmeregn og møkk ute, perfekt dag å være utslitt på.
snart kommer mannen og vesla hjem fra fotballturnering, så skal vi vel finne på noe kos sammen
Høres deilig ut med en fridag da![]()
Ja ser veldig frem til det! Kommer til å bli utslitt etter helgen med dobbelkampgodt det blir lenge til neste kamp
![]()
Hadde første seriekamp i dag viSesongen er over hos oss nå janeste turnering står vi med barnevogn, rart å tenke på
![]()
Jeg tok første på mandag, så tok jeg tirsdag, onsdag og torsdag. Skulle vente litt, men tok en til i dag, nå er jeg ferdigTar dere flere tester etter den første positive? Å hvor lenge mellom venter dere egentlig? Tenkte å ta å kjøpe
1 test til å ta om 1 uke eller no da er jeg 6+1gøy å høre hva dere andre gjør
![]()
Jeg tar hver dag jeg. Men jeg er jo en skikkelig testetøs også daTar dere flere tester etter den første positive? Å hvor lenge mellom venter dere egentlig? Tenkte å ta å kjøpe
![]()
Tar dere flere tester etter den første positive? Å hvor lenge mellom venter dere egentlig? Tenkte å ta å kjøpe
![]()
Jeg tok første på mandag, så tok jeg tirsdag, onsdag og torsdag. Skulle vente litt, men tok en til i dag, nå er jeg ferdig. Vært stigning og vil ikke ta noen flere nå
. Jeg er 4+4 nå
![]()
Tar dere flere tester etter den første positive? Å hvor lenge mellom venter dere egentlig? Tenkte å ta å kjøpe
![]()
Ser at strekene kommer fortere og er sterkereVært stigning? Hvordan ser du det? Ja tenkte å ta en cb digital til, sånn at jeg ser at den forandrer seg![]()