Sliten idag?Kjenner det blir en tidlig kveld i kveld:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliten idag?Kjenner det blir en tidlig kveld i kveld:-/
Ja fant det søte på nettet i gårNytt profilbilde?
Så moro du har mye å gjøreDa var enda en kake levert2 uker til neste
Så nydelig den var
Ja, altfor sent i seng igår (sovnet ihvertfall sent) og altfor tidlig opp i dag. I tillegg har ikke mini sovet så mye idag så har ikke fått hvilt noe ila dagen..Sliten idag?![]()
Huff da3 timer overtid i dageller valgfri overtid. Kjenner at jeg er sliten. Men det er vel betalinga for å være snill.
Hun bor her hos megMen bor ikke du på vestlandet, blir vel litt langt
Uff...da er det nok greit å ta tidlig kvelden jaJa, altfor sent i seng igår (sovnet ihvertfall sent) og altfor tidlig opp i dag. I tillegg har ikke mini sovet så mye idag så har ikke fått hvilt noe ila dagen..
Ja tenker det. Mini våkner nok tidlig i morgen ogsåUff...da er det nok greit å ta tidlig kvelden ja![]()
Da er det ikke langt..Hun bor her hos meg![]()
Godt du er enigFaktisk ikke![]()
Greit når jeg har fri i morgen og mandag. Kundene ble veldig glade da, og da var det verd detHuff damå ikke slite deg ut nå!
Hehe...nei den tid er forbiJa tenker det. Mini våkner nok tidlig i morgen også. Ikke noe kjære mor her i gården om å få sove litt lenge
![]()
Blir spennende å høreDa er det ikke langt..
Lurer på hvor langt hun leverer![]()
Happy humpingLille N sover så vi skal se ferdig filmen og ta en kjappisvi blir gravid når det skjer, men vil gjøre alt vi kan for det nå
drevet å sjekket eggløsning tester i dag før vi dro ut
![]()
Får vente noen år med detHehe...nei den tid er forbiforeløpig
![]()
Herlig med ett par dager fri etter overtidGreit når jeg har fri i morgen og mandag. Kundene ble veldig glade da, og da var det verd det![]()