Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det helt motsatt faktisk. Snacks og sjokolade frister absolutt ikke. Bare lyst på sunne ting. For håpe det holder seg sånnHar spist haugevis med sjokolade og snacks etter at jeg ble gravid. Jeg har et enormt søtsug og nærmest en avsky mot det som er sunt. Kjenner at det begynner å snu nå. Får mer og mer lyst på frukt og grønnsaker. Håper lysten på sunn middag kommer snart og.
Jeg har ærlig talt latt kroppen styre disse ukene. Jeg sitter ikke og tvinger i meg laks og brokkoli med bøtta ved siden av når jeg heller kan spise mindre sunne ting uten å bli så altfor kvalm.
Når kvalmen ikke styrer hverdagen lenger kommer jeg til å bli mer bevisst. Men hvorfor noen snakker om sjokolade som om det var gift for en gravid skjønner jeg ikke. Det må jo være om man er i høyrisikogruppen for sv.diabetes?

Samme her!Har ikke spist noe godteri hittil,for takler ikke søte ting etter jeg ble gravid. Men klager ikke på det. Hvis jeg brått skulle få lyst på noe godis så hadde jeg spist det![]()