Sniker meg inn her som førstemann..

J

JuniSpireGammel

Guest
Da ser det endelig ut som spire nr 2 har kommet hit.. Etter merkelig form.. og merkelige ting jeg virkelig ikke tåler å se på engang ( som fisk..) så tok jeg en test i dag.. mest sannsynlig 7 dpo.. og den ser sånn her ut :
1zqgev6.jpg

Etter en del blendahvite tester så ser jeg da faktisk noe på denne.. og terminkalkulatoren sier meg at termin er 4 juni 2016!
Ikke veldig aktiv her lenger... men tenker stikke innom innimellom når det er flere på plass :)
 
Da ser det endelig ut som spire nr 2 har kommet hit.. Etter merkelig form.. og merkelige ting jeg virkelig ikke tåler å se på engang ( som fisk..) så tok jeg en test i dag.. mest sannsynlig 7 dpo.. og den ser sånn her ut :
1zqgev6.jpg

Etter en del blendahvite tester så ser jeg da faktisk noe på denne.. og terminkalkulatoren sier meg at termin er 4 juni 2016!
Ikke veldig aktiv her lenger... men tenker stikke innom innimellom når det er flere på plass :)


Hurra! Gratulerer så mye :)

Vi har fått termin 01.06 foreløpig:)

Spennende!
 
Hit vil eg også! :) Gratulerer så mykje med spiren :) Eg venter spent, akkurat fjernet spiralen, men har hatt griseflaks med de to andre barna mine, så krysser fingrene for positiv test om en uke ;)
 
Da ser det endelig ut som spire nr 2 har kommet hit.. Etter merkelig form.. og merkelige ting jeg virkelig ikke tåler å se på engang ( som fisk..) så tok jeg en test i dag.. mest sannsynlig 7 dpo.. og den ser sånn her ut :
1zqgev6.jpg

Etter en del blendahvite tester så ser jeg da faktisk noe på denne.. og terminkalkulatoren sier meg at termin er 4 juni 2016!
Ikke veldig aktiv her lenger... men tenker stikke innom innimellom når det er flere på plass :)

Gratulerer :D Sniker meg inn her også og slenger inn min test. Gleder meg til ny i morgen og snart digital test !Terminkalkulator sier 3. juni hos meg :) Elendig kvalitet på bildene, og de er også tatt lenge etter frist. Men streken kom opp innen fristen. 10 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • DSC_0054.JPG
    DSC_0054.JPG
    289,1 KB · Visninger: 98
  • DSC_0057 (1).JPG
    DSC_0057 (1).JPG
    265 KB · Visninger: 99
Gratulerer :D Sniker meg inn her også og slenger inn min test. Gleder meg til ny i morgen og snart digital test !Terminkalkulator sier 3. juni hos meg :) Elendig kvalitet på bildene, og de er også tatt lenge etter frist. Men streken kom opp innen fristen. 10 dpo i dag.

Gratulerer så mye:D
 
Jeg fikk blendahvit test dagen etter... så har jeg vært borte i helgen.. men i går på urin midt på dagen ( da jeg kom hjem) skimtet jeg strek igjen på billigtest...
Og i dag tidlig ble fristelsen for stor... først billigtest...da den slo ut så tok jeg en sånn enkel vanlig.. og den slo jo ut den å.. så da brant jeg av en clearblue digital med ukesindikator også.
.WP_20150921_08_06_23_Pro.jpg
Så da er det vel bare å krysse fingrene for at dette holder seg til juni <3
I dag er jeg 11 dpo i følge mine beregninger...
 
Gratulerer til dere! :D Håper jeg også havner i mai forumet.. Er 10 dpo i dag, men ingen positiv test :( Venter tr på fredag, så får holde ut noen dager før jeg tester igjen.
 
Gratulerer til dere! :D Håper jeg også havner i mai forumet.. Er 10 dpo i dag, men ingen positiv test :( Venter tr på fredag, så får holde ut noen dager før jeg tester igjen.

Takk :D Krysser fingrene for deg :)
 
Siden jeg har sluttet å lure så har jeg byttet navn til JuniSpire <3 Men det er fortsatt meg ;)
 
Back
Topp