Sjekker du bloggen får du full oppskrift, ble veldig godtMmm...høres godt ut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekker du bloggen får du full oppskrift, ble veldig godtMmm...høres godt ut!![]()
Er ikke så spennende. Driver bare med noen utredninger av et visst stort kommende prosjekt med ulike alternativer. Mer vil jeg ikke si åpentNæmmen :-o
Nå er jeg nysgjerrig![]()
HahaFlaut. Men jeg veit ikke hvem han shaun er. Haha
Håper du får en fin nattFunnet sengen jeg. Ligger og hører på mini som sover
![]()
Skjønner hva du mener tror jeg ;-)Er ikke så spennende. Driver bare med noen utredninger av et visst stort kommende prosjekt med ulike alternativer. Mer vil jeg ikke si åpent![]()
Så dumt!Ja, må det! Til og med mailet med produsenten, men er ikke nettsalg![]()
HeheHeheblir jo sånn om man er der sjeldent
jeg tror jeg er der litt vel ofte..føles like vanlig som å gå på rema
![]()
Nei det er ikke myeTakkhåper jeg og
nok sykdom nå! Ja
vi har det 2-3 ganger i året for å ha litt tid føler ikke det er mye og ikke har hun sovet borte enda
![]()
Tett i nesa i kveld??Hei igjen!
Måtte sitte litt inne hos ei urolig frøken. Aner ikke hva som var problemet men![]()
Det hadde han nokHadde jeg spurt storebror hadde kanskje han også visst det.![]()
Jepp, men vi har ikke behov for merNei det er ikke myeviktig med litt kjærestetid også
![]()
Ja virket litt tett selv om hun sa neiTett i nesa i kveld??
Håper hun roet seg..
Skal jammen spørre han i morgen ;-)Det hadde han noken liten smarting han også!
Det gjorde detÅ så herlig :-D
Gikk det bra?
Nei, da er det jo ingen vits i å handle mer hellerJa, var ikke noe mer som trengtes idag![]()
Et lite stykke med andre ordAskim er Østfold, er motsatt side av Oslo for meg og man må gjennom hele Akershus for å komme dit.
(Men rv. 22 gå mer eller mindre direkte dit herfra)
Skal sjekke blogg etterpåSjekker du bloggen får du full oppskrift, ble veldig godt
Så braDet gjorde det![]()