Å Joda ;-)Overhodet ikke. Hehe. Går ikke på ikea for å kose meg![]()
Jeg kan vise deg en gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å Joda ;-)Overhodet ikke. Hehe. Går ikke på ikea for å kose meg![]()
Så absoluttDa tar han dere først da![]()
Da var vi jammen nær hverandre på onsdag ;-)Hadde ikke tatt det om ikke jeg var utenfor der dagen før, og leste annonsen i avisa i går. Bare tilfeldig![]()
Hihi...fornuftig IKEAtur da![]()
Snarveier er alfa omega. Er ofte innom for småting jeg og, men er sjelden på ikea mer enn 20 min![]()
Hihi, ja det må i så fall visesÅ Joda ;-)
Jeg kan vise deg en gang.![]()
Ja, vi var nok det. Drev og kjørte rundt i området der på tidlig ettermiddagDa var vi jammen nær hverandre på onsdag ;-)
Så flinke dere er da. Jeg er aldri kortere en 60 min på ikea. Er der så sjeldent at de har alltid noe nytt jeg må se på.Det er ikke jeg heller... Mine ikea-turer tar ikke mer enn 5-10 min max
Om det ikke er noe store greier jeg skal ha da..
Jepp. Omtrent 100 m unna tenker jeg ;-)Ja, vi var nok det. Drev og kjørte rundt i området der på tidlig ettermiddagbor du nært hallen?
Litt av hvert i områdetJepp. Omtrent 100 m unna tenker jeg ;-)
Haha, kjørte rundt![]()
Så du etter noe Spesielt???
Vet ikke om man noen gang føler seg ferdig, jeghehe ja skal jo det![]()
Vi får nå sjå. Kan jo hende jeg føler meg ferdig selv ,men jeg tviler![]()
Det hadde vært så koselig:Så da kan du ta en tur innom meg i samme slengen og så får du dobbel dose...
Hørtes deilig utNyvasket , håret er kuret og nå senkveld !
Så flinke dere er da. Jeg er aldri kortere en 60 min på ikea. Er der så sjeldent at de har alltid noe nytt jeg må se på.
Næmmen :-oLitt av hvert i områdetvar på jobb
![]()
Høres perfekt ut!Jada, blå øyne, mørkt hår, trenthaha
Askim er Østfold, er motsatt side av Oslo for meg og man må gjennom hele Akershus for å komme dit.Det hadde vært så koselig:
De har nettopp kjøpt hus i Askim...et stykke unna deg vel?
Noen burde jo ta tak i han og oppdatere han littLitt verre med det jahaha. Ja, håper ikke han drar rundt med den informasjonen lenge. Virka ikke som han brydde seg om hvor vondt hun hadde det og det faktum at vi ikke fikk i henne mat heller. Takk ogmlov det gikk denne gangen. Får bare håpe systemet hennes fungerer np og at hun får av seg
![]()
Mmm...høres godt ut!Karbonadedeig, sopp, sjalottløk, ost +++
Så bra daNope ikke nå mer