Gratulerer alle sammen :)

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hei alle MaiMødere to be ;)

Jeg kommer bare innom fra vi som prøver og gratulerer dere :)

Også lurer jeg på hvordan dere følte dere fra første dpo :)
Vet mange har symptomer og enkelte har ikke ;P

Jeg har vært gravid 2 ganger men husker ingenting :p
Så dere nygravide damer vil dere gi meg/oss noen opplevelser fra deres dpo land når dere ble gravide nå gjerne fra 1 dpo og til positiv test og når evt testen ble positiv

Lykke til med Magen og fødsel kos dere masse <3

Hei alle MaiMødere to be ;)

Jeg kommer bare innom fra vi som prøver og gratulerer dere :)

Også lurer jeg på hvordan dere følte dere fra første dpo :)
Vet mange har symptomer og enkelte har ikke ;P

Jeg har vært gravid 2 ganger men husker ingenting :p
Så dere nygravide damer vil dere gi meg/oss noen opplevelser fra deres dpo land når dere ble gravide nå gjerne fra 1 dpo og til positiv test og når evt testen ble positiv

Lykke til med Magen og fødsel kos dere masse <3
Tusen takk❤️. Hadde ikke ømme bryster Dpo, som jeg vanlig har:). Merket bare 3 dager før jeg testes positiv at puppene var hovende og større:). Andpusten var jeg også en uke før ikm:). Lykke til:kr

Ca 14dpo var jeg skikkelig slapp og sliten, følte ikke at jeg var meg selv. Så da tok jeg test og den var vist positiv:-D

Jeg hadde mye mensmurringer, noe jeg vanligvis ikke har Vet ikke når jeg hadde eggløsning, men fikk positiv test 27 dg etter første dag i siste mens..

Tydelige blodårer på puppene, ømme bryster og andpusten var iallefall symtomer i uke 4 :)

Merket ikke så mye. Viste ikke når jeg hadde El eller hvor lang syklusen kom til å bli siden det var første mnd etter prevensjonslutt. Hadde aldri trodd det skulle klaffe med en gang, så såc ikke etter symptomer. Nå etter positiv test er jeg kvslm vist jeg ikke spiser ofte, litt øm i puppene, sliten i rygg og mage, stikkinger og litt murringer nederst i magen.

Håper det klaffer snart :)

Her var puppene tunge, noe jeg aldri har før mens. Murringene var mye sterkere og mer intense enn før mensen.

Trøtthet og kvalme kom ikke før uke 5.

Hadde ikke noen spesielle symptomer, bare litt stikninger som jeg ikke pleier å ha før ikm. Mangel på symptomer har egentlig fortsatt frem til 6+0, som jeg er i dag. Kun litt mer trøtt enn jeg pleier :)

Ikke aktiv prøvere. Men skulle begynt fra neste mnd, første jeg la merke til var mer sulten og mer trøtt. Følte meg også annerledes. Tok test 5 dager før mensen skulle komme og den viste positiv.

Jeg var ekstremt varm, og ble fortere andpusten enn vanlig, fra ca 4-5 dpo. Ellers hadde jeg ikke noen andre tydelige symptomer så tidlig. Etterhvert kjente jeg masse murringer, og jeg syntes disse var annerledes enn vanlige mensmurringer, uten at jeg helt greier å sette fingeren på hva som var forskjellig. Testet positivt på 9 dpo, fikk da 1-2 uker på clearblue digital :)

Hadde mensmurringar omtrent frå den veka eg hadde eggløysing (noko eg aldri har), og brystvortene var veldig "stive". Så visste vel egentlig at eg var gravid allerede då. Men klarte ikkje glede meg over det før første kontroll hos jordmor. Hadde ein MA i april, og var veldig redd for at det skulle skje igjen (er det fortsatt, men ikkje så voldsomt som i starten). Den gongen var eg berre trøytt og var hyppig på toalettet, men denne gongen har eg ønskt kvalmen (er stort sett ikkje så veldig kvalm) velkommen! :p

Back
Topp