Hva gleder du deg MEST til...

Gleder meg mest til kosen, å beundre det vakre vi har skapt. Og så gleder jeg meg veldig til å vise frem til storebror.❤️

Når jeg får h*n på brystet for første gang, babylukten. Og tiden etter, når han ligger i søt fosterstilling med rumpa i vær på brystet mitt. Den tiden går så fort over. Gleder meg også til lange dager hjemme alene i ro og fred med babyen. Og til at guttene mini skal få kose med babyen. Spesielt storebror, han forstår litt mer nå enn forrige gang :D

Denne er jeg enig i :)
Å være alene med baby etter fødsel/ks og se på en liten klump med rein perfeksjon liggende å sove i armene mine. Ingen bekymringer, ingen gjøremål, bare nyte hvert minutt.

Årh, blir babysyk :p

Gleder meg også til å komme hjem til storebror og nyte dagene med to små.. som sikkert ikke blir så idyllisk som jeg ser for meg :p
Haha, tok meg selv i å tenke det her om dagen jeg og.. Tvier på det blir så rolig og idyllisk som da nr. 1 kom gitt :-P

Jeg gleder meg til å se han. Holde rundt han. Kysse på han. Stryke over den myke huden hans og trekke inn lukta av han. Jeg gleder meg til å bli kjent med han <3 Magisk tid med nyfødt i hus, selvom den også kan være ganske krevende. Det blir spesielt :)

Å få vise h*n frem til familie og venner, å få ta første trilletur. :) og å se mannen holde h*n, det blir universets stolteste mann tenker jeg :)

Trengte denne tråden nå ♡♡♡♡

Til ungen nærmer seg et år :p Jeg håper på en hyggelig permisjonstid, men jeg tør ikke å forvente noe annet enn slit og minimalt med søvn..

• Liker
Reactions: 1+1
Back
Topp