Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi hva har skjedd?Da ble det et legevaktbesøk på oss da de ville ha oss inn. Gikk ut derfra uten noe hjelp...
Hva slags kjøkken?I morgen skal vi ut og se på kjøkken. Gleder meg
![]()
Hva har skjedd?Da ble det et legevaktbesøk på oss da de ville ha oss inn. Gikk ut derfra uten noe hjelp...
Gubben skal jobbe og så er det babysvømming på lørdagEndelig snart helgingen planer..
Du da??
Neida, våken i mange timer tilHar alle lagt seg nå?
Ja kan ikke bare forsvinneMå jo det, er regler her
![]()
Ja du jaNeida, våken i mange timer til![]()
Skal innom hth i morgen. Og Strai på tirsdag i neste ukeHva slags kjøkken?
Legevakt, på grunn av...?Da ble det et legevaktbesøk på oss da de ville ha oss inn. Gikk ut derfra uten noe hjelp...
Det forundrer meg ikke en centimeterDere vet at denne tråden nå er lenger en forrige skravletråd var for hele august?
Ah lykke til med detSkal innom hth i morgen. Og Strai på tirsdag i neste uke![]()
Tusen takkAh lykke til med det![]()
Det tror jeg går fintBlir spennende å se på oppdateringen i morgen.
For et par måneder siden utfordret Tamara oss til totalt 200.000 på en måned, men som vi ikke klarte.
Tror vi ligger godt an til det denne gang![]()
Hvorfor ikke?
Greit å bytte på litt kanskjeDa gikk jeg over til pcen.. trengte en paise fra mobilen![]()
Det tror jeg ogsåDet tror jeg går fint![]()
Har det fint på jobbHvordan har dere det i kveld, damer?![]()
Ja kjente jeg trengte det. Men nå lurer jeg på om jeg skal tusle i sengGreit å bytte på litt kanskje![]()