Jeg kjørtr min på skolen til 8 så hadde masse tidSkjønner jo dether sov vi ganske lenge idag etter en lang dag igår og snåvanskelig natt, så begynner sent påan med skravlingen idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjørtr min på skolen til 8 så hadde masse tidSkjønner jo dether sov vi ganske lenge idag etter en lang dag igår og snåvanskelig natt, så begynner sent påan med skravlingen idag
![]()
Blir nok flere utover dagenFlink du er, har bare ca 40 i dag jeg
Han koser seg hvertfall veldigMye å leke med da hvertfall![]()
Da hadde du litt tid ja. Vi stod ikke opp før nærmere 9 idag vi. Frøkna må ha vært svært sliten for vanligvis er hun oppe innen syv.Jeg kjørtr min på skolen til 8 så hadde masse tid
Det er bra det daHan koser seg hvertfall veldig
Yess!Og bare dra i spaken, så er den løsutrolig kjekt
![]()
Var nok sliten da jaDa hadde du litt tid ja. Vi stod ikke opp før nærmere 9 idag vi. Frøkna må ha vært svært sliten for vanligvis er hun oppe innen syv.
En dag til eller fra spiller vel ingen rolle
Rommet kan venteselv om det kanskje allerede har ventet en stund
![]()
God tur og god handlingNå ble han veldig stille, så tror det begynner å stinke her snart, så da må jeg avbryte leken uansett..
Like greit å dra etterpå nå som det ikke regner så ille
Er så herlige de øyeblikkeneNesten synd å måtte dra i butikken nå.
Lille U ligger ved siden av meg og leker så godt
Var nok sliten da ja
I dag skal vi ha lapskaus herHva skal dere ha til middag i dag? Er så himla lei mat! Snart ikke spist på en uke....
Det er veldig godtÅh namm.. pannekaker:❤
Våkner vel når hun er sultenEtter dagen igår, sier jeg ingenting på det. vurderer å vekke henne nå for mat. Hun ligger å småvåkner hele tiden og begynner å bli en god stund siden siste måltid..
Det klarer du daJa, må jo det![]()
Har spist det to ganger på kort tid nåNamnam! Ja, der er supergodt!![]()
Våkner vel når hun er sulten
Da er det bare å glede segHar det på ukesmenyen til søndag![]()