Dere med doppler hjemme

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Står det hjerterytmen på den? Begynner og få mer og mer lyst og kjøpe. Men greit og finne babyen og ikkje min lyd.
Og hvor bestiller dere? Har Googla og sett flere plasser. Men ønsker en med kjap levering :)

På min står det ikke hjerterytmen på, men jeg syns man hører det veldig godt. Det er en forskjell mellom din hjerterytme og den til babyen. Når jeg ligger, så ser jeg på magen pulsen min og når man ser den og hører samme rytmen, så er det din egen. Babyen sin er Ganske mye fortere. Jeg bestilte min på www.angelsounds.no. Jeg bestilte på lørdag og hadde den på tirsdag, så jeg syns det gikk Ganske fort. :)

Min blir sendt idag, kjøpt brukt :-) tror ikke det står hjerterytme på den heller, men tror det skal være greit å høre forskjell!

Jeg fikk doppleren min av ei venninne, det er ikke hjerterytme på den, men enig med minime85, kan høre godt forskjell :)

Jeg syns ikke det er vits i å kjøpe det så dyrt. Du hører forskjellen. :) Det er ikke noe tvil om det er babyen sin eller din hjerterytme. :) Men er jo kanskje litt gøy å se hvor fort hjerte slår. Her er mageboeren Ganske rask i å bevege seg, så 5 sekunder hører jeg hjerte slår veldig bra og plutselig bare går den lengre bort og er borte og så kommer den opp igjen. Så den lille i magen danser nok Ganske så mye rundt. :D

Står det hjerterytmen på den? Begynner og få mer og mer lyst og kjøpe. Men greit og finne babyen og ikkje min lyd.
Og hvor bestiller dere? Har Googla og sett flere plasser. Men ønsker en med kjap levering :)

jeg kjøpte på ebay, og der er de veldig billig :) men tar ganske lang tid å få den da...

Ganske stor forskjell på fosterets hjerte lyd å ens egen ;) høres ut som en stressa galopperende hest :p
Ganske mye raskere enn vår :)

Noen som vet hva som er forskjellen på den store angelsound'en og den som heter angelsounds mini ? :)

Jeg har den fra Caremaxx og hørte den i dag 11+4, men har ikke prøvd på nesten en uke da. Fant den på første forsøk i dag, sterke hjerteslag :)

Back
Topp