Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er der, og det inneholder mye proteinerHehehemen egg er godt da
![]()
Hehe ja det er mye rartHahah, mye morsomt her![]()
Jeg ville kanskje vært et knekkebrød med skinkeost![]()
Hehehe en hel åker faktiskVille blitt en havreåker!
Minst! Har måttet bytte ut alle meieriproduktene med havreprodukter pga jeg ammer baby med melk- og soyaallergi, smaker godt nok, men føler det snart vokser havrestrå ut av ørene på megHehehe en hel åker faktisk![]()
OjMinst! Har måttet bytte ut alle meieriproduktene med havreprodukter pga jeg ammer baby med melk- og soyaallergi, smaker godt nok, men føler det snart vokser havrestrå ut av ørene på meg![]()
Hun hadde symptomer; magesmerter/kramper, sure oppstøt, uro, søvnproblemer, blodig avføring. De har ingen gode nok tester for små babyer (hun var seks uker da det ble mistenkt), så eneste måten å finne det sikkert ut er å kutte alt som inneholder det man mistenker de ikke tåler og se om det blir bedring. Etter fire uker må man spise noe som inneholder det, og se om det blir negative reaksjoner igjen...Ojhvordan fant de ut det?
![]()
Har det blitt bedring hos deg? Huff det kan ikke være noe serlig å se den lille babyen reagereHun hadde symptomer; magesmerter/kramper, sure oppstøt, uro, søvnproblemer, blodig avføring. De har ingen gode nok tester for små babyer (hun var seks uker da det ble mistenkt), så eneste måten å finne det sikkert ut er å kutte alt som inneholder det man mistenker de ikke tåler og se om det blir bedring. Etter fire uker må man spise noe som inneholder det, og se om det blir negative reaksjoner igjen...
Ja, mye bedre! Hun ble en helt ny unge etter at jeg kuttet ut det hun ikke tåler i min kost, nå sover hun både natt og dag, og er for det meste blid og fornøydHar det blitt bedring hos deg? Huff det kan ikke være noe serlig å se den lille babyen reagere![]()
Åh det var godt å høre daJa, mye bedre! Hun ble en helt ny unge etter at jeg kuttet ut det hun ikke tåler i min kost, nå sover hun både natt og dag, og er for det meste blid og fornøydHeldigvis vokser de som oftest av seg slike allergier, nitti prosent er kvitt allergiene før de begynner på skolen, så jeg håper det gjelder for vesla vår også.