Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er effektivHalvparten av rommet jeg skulle rydde er ferdig.
Shoppingen er gjort.
Lille U sover igjen.
Nå skal jeg til å begynne på middagen før vi skal hente resten av gjengen.
Dette har vært en travel dag![]()
Det er snadderTenkte på det men ble hjemmelaget hamburgere.
Håper dere får til bytte etterhvertDessverre ikke.
De har barn i kø, og søker man utenom opptak kommer man bakerst i køen.
Han har fått plass i en helt ny som bygges her.
Satser på å bytte i august
Nei visse folk eier ikke detSkjønner jeg godt! Eier ikke folk sosiale antenner??
Er litt småsyk, så blir en rolig dag her. Du da?
Æsj!! De burde skamme seg!Nei visse folk eier ikke det![]()
HuffLagt meg i senga igjenluftsmerter
![]()
Hahaen liten utfordring der
![]()
Ja !! Tar meg også veldig nær av ting siden jeg ikke har det braÆsj!! De burde skamme seg!
Ja skal til å lage dem nåDet er snadder![]()
Kjedelig for både han og dere![]()
Huffvet hvordan du har det for har laktoseintoleranse men spiser det. God klem
![]()
Ja det er klart. Kjenner flere som har vært ufrivillig barnløse i flere år. Det tærer virkelig. De ble alle gravide etter hvert daJa !! Tar meg også veldig nær av ting siden jeg ikke har det bra![]()
Ja det er santMå kanskje kontakte legen i morgenvet ikke om det er noen vits kanskje. Skal dit på mandag uansett... Er jo veldig vanlig når man er gravid dessverre
![]()
Ja det er klart. Kjenner flere som har vært ufrivillig barnløse i flere år. Det tærer virkelig. De ble alle gravide etter hvert da![]()
Ja det er noe herk!!Ja det er santmen fy så vondt ... Det er ikke gøy. Får og slengt etter meg ganske ofte at det er ikke vi selv om legen sier det. Vi har jo barn fra før. Og de skjønner ikke hvorfor det ikke går nå
godt å høre
blir så glad da! Vi blir gravide men mister
![]()
Ja det er noe herk!!
Hva mener du? At dere ikke er ufrivillig barnløse fordi dere har barn?? Det må være det dummeste jeg har hørt isåfall!
Fremtiden er full av overraskelser. Ikke gi oppmamma fikk beskjed om at hun ikke kunne få flere barn etter broren min. Men hun fikk da jammen to til!!