Skravletråd september

Ja, greit å få seg en dupp ja:)
Har du planer for dagen?

Ooog der våkna hun igjen. Vanskelig med søvnen idag tydeligvis :S

Nje, er midt i prosjekt med å ha byttet mme merket og flasketype på snuppa, så har ikke lagt så mye planer. Mest bare slappe av hjemme og følge med på hvordan hun har det :) enn du?

ja <3 han sier så søt ting ! <3 men han er på jobb... jeg sendte lei seg tegn og skrev at jeg håpet han hadde en mye bedre dag enn meg <3 jeg har stengt inne følelser og stengt ute venner fra å nå inn til meg. jævlig dumt men :o
Får håpe det :)
Lenge til han er hjemme da?
Har du noen nære venninner du kan prate med da?

Ooog der våkna hun igjen. Vanskelig med søvnen idag tydeligvis :S

Nje, er midt i prosjekt med å ha byttet mme merket og flasketype på snuppa, så har ikke lagt så mye planer. Mest bare slappe av hjemme og følge med på hvordan hun har det :) enn du?
Stemmer det. Håper det hjelper :)
Skal rydde litt mer og vaske litt klær i dag :)
Ellers er det ikke noe mer som skjer.

føler meg dust som klager når vi har ei prinsesse fra før av ... :( men søskenønsket har bare blitt større og større og mer og mer sårt etter hver gang vi har mistet :Heartred jeg har ikke pratet ut med ei venninne om dette face to face... kommer ei god venninne hit på fredag :Heartred selv om hun er gravid så kan jeg ikke bare dytte henne unna heller :o
Selvfølgelig har du rett til å klage. Naturlig å ønske er søsken til det barnet man har <3
Hadde vært trist om du kuttet ut de gravide venninnene dine da :-/

Får håpe det :)
Lenge til han er hjemme da?
Har du noen nære venninner du kan prate med da?
han er hjemme om 3 timer :) jeg må gråte ut så jeg ikke er trist forann jenta mi <3
jeg har ikke helt klart å prate om det, men skal snakke med ei på fredag <3 hun har faktisk unngått å snakke med meg fordi at hun ikke vil såre meg en gravditet og er ikke sur fordi jeg ikke har tatt kontakt <3 hun hadde gjort det samme sier hun. jeg har jo denne sykdommen som gjør at jeg ikke orker å møte noen, men nå må jeg bare. jeg orker ikke ha det sånn her mer og ha det for meg selv med mannen :(

Ja :) hvordan ligger du an?

Formen er grei :) litt trøtt men... godt å holde seg hjemme :)
Jeg er vel rundt 2200 nå, så kommer da i mål :)
Greit å ta det rolig da ja:)

Stemmer det. Håper det hjelper :)
Skal rydde litt mer og vaske litt klær i dag :)
Ellers er det ikke noe mer som skjer.

Var en lang natt da hun lå endel våken :p pludra og styrte så jeg lå bare å hørte på henne. Selvfølgelig kom bæsjebleien vi venta på midt mellom to matinger så ble mye opp for mammaen her :p heldigvis fink vi begge sove to timer fra 9 til 11 idag ;)
Og ble stående klokken 5 inatt å koke flaskene vi har bytta til. Kjøpte bare to så blir koking fire ganger i døgnet nå :p haha

han er hjemme om 3 timer :) jeg må gråte ut så jeg ikke er trist forann jenta mi <3
jeg har ikke helt klart å prate om det, men skal snakke med ei på fredag <3 hun har faktisk unngått å snakke med meg fordi at hun ikke vil såre meg en gravditet og er ikke sur fordi jeg ikke har tatt kontakt <3 hun hadde gjort det samme sier hun. jeg har jo denne sykdommen som gjør at jeg ikke orker å møte noen, men nå må jeg bare. jeg orker ikke ha det sånn her mer og ha det for meg selv med mannen :(
Det skjønner jeg. Godt at du får besøk av ei venninne på fredag. Håper du får til å prate med henne :)
Godt med støtte fra venner også :)

Var en lang natt da hun lå endel våken :p pludra og styrte så jeg lå bare å hørte på henne. Selvfølgelig kom bæsjebleien vi venta på midt mellom to matinger så ble mye opp for mammaen her :p heldigvis fink vi begge sove to timer fra 9 til 11 idag ;)
Og ble stående klokken 5 inatt å koke flaskene vi har bytta til. Kjøpte bare to så blir koking fire ganger i døgnet nå :p haha
Okei. Godt dere fikk sove noen timer da:)
Hvis de nye flaskene fungerer, så får du vurdere om du skal investere i noen flere ;)

Selvfølgelig har du rett til å klage. Naturlig å ønske er søsken til det barnet man har <3
Hadde vært trist om du kuttet ut de gravide venninnene dine da :-/
jeg sitter på det at lille N har storesøster men i himmelen og vil ikke at henne skal være alene her på jord :( jeg har vel mer eller mindre kuttet ut de som gjør narr av mine følelser og trodde henne her gjorde det, men hun gjorde det for min skyld <3 jeg føler meg så mislykket som bare mister gang på gang :( tror det er fase jeg bare må gjennom og ting blir forsterket pga ME som gjør at jeg allerde er nede med humøret fordi jeg ikke kan leve slik jeg ønsker det... det har blitt for mye på kort tid. har jo hatt ME 6 år men fikk først diagnosen i juni... jeg vet dette er en fase og jeg kommer meg tilbake igjen. gleder meg til å sette i gang med prøving igjen og det skal bli godt å få den nærheten med mannen igjen <3

Last edited:
Back
Topp