Hva er du redd for?

Jeg må holde hånden foran det jeg ser slangen så jeg ikke ser den, og til og med det syns jeg er ubehagelig fordi jeg tenker at den biter meg:o haha så utrolig tullete:P men jeg har alltid vært livredd dem.
Hahaha ho men jeg er akkurat lik :) bare det ikke er kun slangen det kan bære en mark å.. :p haha de kan jo ikke skade meg men likevel :o

Hahaha ho men jeg er akkurat lik :) bare det ikke er kun slangen det kan bære en mark å.. :p haha de kan jo ikke skade meg men likevel :o
Haha, apropos mark. Tror det var forrige uke jeg og guttungen fant den største marken jeg har sett noensinne ved bilen her:o på størrelse med en liten orm liksom. Jeg skvatt og kom med sånne småhyl fordi jeg syns det var så kræslig, og guttungen lo og lo:P morsomt syn tenker jeg:o hehe

Haha, apropos mark. Tror det var forrige uke jeg og guttungen fant den største marken jeg har sett noensinne ved bilen her:o på størrelse med en liten orm liksom. Jeg skvatt og kom med sånne småhyl fordi jeg syns det var så kræslig, og guttungen lo og lo:P morsomt syn tenker jeg:o hehe
Hahaha jeg hadde hylt høyt jeg å :o det kan jeg love :o

Glemmer aldri den dagen guttungen kom hjem med en lomme full av mark :o herregud så ekkelt :o

Kan faktisk ikke komme på noe som jeg er redd for. Men mannen er redd for slanger, han blir kvalm bare han ser en på tv :p

Foreløpig så virker det ikke som om ungene på snart 5 og 3 er redd for noe spesielt heller. Om vi ser bort ifra veps osv da :)

Kan faktisk ikke komme på noe som jeg er redd for. Men mannen er redd for slanger, han blir kvalm bare han ser en på tv :p

Foreløpig så virker det ikke som om ungene på snart 5 og 3 er redd for noe spesielt heller. Om vi ser bort ifra veps osv da :)
Stakars :o samme som meg å nikki da :o ikke lett det der :p unger slike programmer ja :p

Brann. Vesla er redd for klovner.

Jeg er livredd edderkopper. :/ Håper virkelig ungene mine ikke får noen fobi. Det er grusomt. :(
Det eneste treåringen ikke liker er bråk(blender, håndmikser, kjøkkenmaskin osv), men er ikke slik at hun blir direkte redd.

Liker ikke edderkopper, møll og andre kryp - men er bevisst på å ikke overføre det til ungene

Jeg har fobi mot oppkast (både andre og meg selv), men gutten min på 4 er ikke redd for det...
Jeg har også fullstending angst når det kommer til oppkast :eek:

Det og høyder er jeg redd for. Håper ikke jeg overfører noe til barna da jeg er bombesikker på at jeg tok etter søsteren min med den spyskrekken...

Jeg er husredd og mørkredd.
Ingen av dem har arvet noe av det heldigvis.

Back
Topp