Jeg må holde hånden foran det jeg ser slangen så jeg ikke ser den, og til og med det syns jeg er ubehagelig fordi jeg tenker at den biter megJa de må så!å hodet ned i hendene
det er ett must det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må holde hånden foran det jeg ser slangen så jeg ikke ser den, og til og med det syns jeg er ubehagelig fordi jeg tenker at den biter megJa de må så!å hodet ned i hendene
det er ett must det
Hahaha ho men jeg er akkurat likJeg må holde hånden foran det jeg ser slangen så jeg ikke ser den, og til og med det syns jeg er ubehagelig fordi jeg tenker at den biter meghaha så utrolig tullete
men jeg har alltid vært livredd dem.
Haha, apropos mark. Tror det var forrige uke jeg og guttungen fant den største marken jeg har sett noensinne ved bilen herHahaha ho men jeg er akkurat likbare det ikke er kun slangen det kan bære en mark å..
haha de kan jo ikke skade meg men likevel
![]()
Hahaha jeg hadde hylt høyt jeg åHaha, apropos mark. Tror det var forrige uke jeg og guttungen fant den største marken jeg har sett noensinne ved bilen herpå størrelse med en liten orm liksom. Jeg skvatt og kom med sånne småhyl fordi jeg syns det var så kræslig, og guttungen lo og lo
morsomt syn tenker jeg
hehe
Ååå neiHahaha jeg hadde hylt høyt jeg ådet kan jeg love
![]()
Glemmer aldri den dagen guttungen kom hjem med en lomme full av markherregud så ekkelt
![]()
Ikke santÅåå neiæsjæsjæsj!
![]()
HahahaIkke sant![]()
han fikk de heldigvis fort ut igjen
![]()
Trodde min siste time skulle komme![]()
HeheHahahagrøsser nedover ryggen
![]()
StakarsKan faktisk ikke komme på noe som jeg er redd for. Men mannen er redd for slanger, han blir kvalm bare han ser en på tv![]()
Foreløpig så virker det ikke som om ungene på snart 5 og 3 er redd for noe spesielt heller. Om vi ser bort ifra veps osv da![]()
Jeg har også fullstending angst når det kommer til oppkastJeg har fobi mot oppkast (både andre og meg selv), men gutten min på 4 er ikke redd for det...