Skravletråd september

Da er Dr. Browns flasker kjøpt inn. MME merke bytta idag som nevnt. Nå prøver vi alt ;) Ble samme skrik på snuppa ikveld som tidligere under siste mating. Bare ikke like langvarende. Så blir spennende å se om flaskebytte funker!
Satser på at det funker for dere :-). Trenger kanskje ett par dager å komme inn i det:-)

Jeg tror jeg skulle vært veldig misfornøyd med navnet mitt før jeg hadde byttet det! Rart å plutselig skulle hete noe annet..
Nå har man jo lov til å kalle seg hva som helst.
Var mer om folk som tar rare mellomnavn.
Var blant annet en som her Helene Frøken Harepus

Kommer an på, det viktigste er å drepe eventuelle melkebakterier som dør rundt 65 grader.
Har du en oppvaskmaskin som går til 70 grader kan de tas der.
Tuttene må kokes

Da koker jeg liksågodt flaskene og. Vaskemaskinen tar så lang tid :p og om tuttene likevel må kokes så koker jeg bare alt. :)

Satser på at det funker for dere :-). Trenger kanskje ett par dager å komme inn i det:-)

Vi krysser fingre og tær for at det funker. All forbedring taes imot:p
Jepp, får bite tenna sammen og være tålmodig. Selv om det er veeldig ulikt meg :p
Håper bare snuppa tar tuten :) huner jo vant til mam, og disse var både mindre og rund :p

Vi krysser fingre og tær for at det funker. All forbedring taes imot:p
Jepp, får bite tenna sammen og være tålmodig. Selv om det er veeldig ulikt meg :p
Håper bare snuppa tar tuten :) huner jo vant til mam, og disse var både mindre og rund :p
Er bare å lære seg å være tålmodig med små barn:-P. Er bare å teste og prøve:-). Så tar hun nok tuten:-)

Var det gøy?

Sola er nydelig!
Lurte egentlig bare på om noen vet om ett bra sted å spise i Stavanger sentrum..
Kommer an på hva dere liker å spise. Men kan anbefale
Big horn
Akropolis (gresk mat)
Phileas fogg
Tango Bar og kjøkken
N.b Sørensen dampskibsexpedisjon

Ikke testet selv men ser det er en del folk på fish & cow og;-). Er også en kinesisk resturant rett med Jorenholmen men husker ikke hva den heter:-P. Men veldig god mat

Back
Topp