Skravletråd september

Et program om navn.
Denne gang handler det om kallenavn.
Forrige uke handlet det om rare ting foreldre ga barna til navn.
Syns det er litt artig NRK1
Det hørtes jo interessant ut:)
Se om jeg finner det på nett en dag.

Da er Dr. Browns flasker kjøpt inn. MME merke bytta idag som nevnt. Nå prøver vi alt ;) Ble samme skrik på snuppa ikveld som tidligere under siste mating. Bare ikke like langvarende. Så blir spennende å se om flaskebytte funker!

Du får be mannen skifte kanal da:p

Han trener akkurat nå :D Det gir jo bare meg enda mer dårlig samvittighet for at jeg sitter her og ikke orker å løfte på rumpa for å bytte kanal engang :p

Da er Dr. Browns flasker kjøpt inn. MME merke bytta idag som nevnt. Nå prøver vi alt ;) Ble samme skrik på snuppa ikveld som tidligere under siste mating. Bare ikke like langvarende. Så blir spennende å se om flaskebytte funker!
Lykke til.
Bare husk at det kan ta et par dager for å få ut luften som er det og du merker bedring.
Så ikke gi opp dersom du ikke merker bedring med det samme

Han trener akkurat nå :D Det gir jo bare meg enda mer dårlig samvittighet for at jeg sitter her og ikke orker å løfte på rumpa for å bytte kanal engang :p
Ja, da er det lite hjelp å få:p

Lykke til.
Bare husk at det kan ta et par dager for å få ut luften som er det og du merker bedring.
Så ikke gi opp dersom du ikke merker bedring med det samme

Takk :) neida, får bite tenna sammen og holde ut. Kjøpte bare to flasker, så blir mye koking.
Trenger man forresten å enda koke hver eneste gang man bruker flaska når ungen er ti uker? :p

Takk :) neida, får bite tenna sammen og holde ut. Kjøpte bare to flasker, så blir mye koking.
Trenger man forresten å enda koke hver eneste gang man bruker flaska når ungen er ti uker? :p
Kommer an på, det viktigste er å drepe eventuelle melkebakterier som dør rundt 65 grader.
Har du en oppvaskmaskin som går til 70 grader kan de tas der.
Tuttene må kokes

Kan kjøpe trådløs da:)
Vi var usikker på om det fungerte ikke betong blokk og har jo aldri fått noe svar :p men 2 år uten er 2 år for mye også måtte vi hatt spesial avtale i å borre ute i gangen. Nå er vi lei :p setter det opp så får de bare rive ned om den er feil :p

Back
Topp