N
neledam
Guest
Noen som vet hvor man kan gå tak i superundertøy I strl 86/92? Her tåler hun ikke ull så fikk anbefalt superundertøy av bhg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har i alle fall handlet superundertøy til J på stromberg, om de har i nettbutikken vet jeg ikke. Det er ingen ull i.Finner ingen som er uten ull!

Nei, ikke prøvd dette, men et annet sett fra stormberg som heter fjellgeit i 100% polyester. Han fikk et sett i str 1 år i bursdagsgave og det passer han fortsatt. Kjøpte nytt sett nå i høst i str 2 år, og det passer det også. Det i 1 år begynner nå å bli litt knapt, mens det i str 2 år er litt å vokse i.Fant de akkurat nåhar du brukt den typen før? Hvordan er de I størrelsen? Var billig da!
Nei, ikke prøvd dette, men et annet sett fra stormberg som heter fjellgeit i 100% polyester. Han fikk et sett i str 1 år i bursdagsgave og det passer han fortsatt. Kjøpte nytt sett nå i høst i str 2 år, og det passer det også. Det i 1 år begynner nå å bli litt knapt, mens det i str 2 år er litt å vokse i.
Foreløbig så, men ikke testa det ut i skikkelig vintervær enda. Blir selvfølgelig ikke det samme som ull, men her bruker vi ull som mellomlag.Ok, da kjøper jeg nok 2 årholdt han varmen godt i det?
Foreløbig så, men ikke testa det ut i skikkelig vintervær enda. Blir selvfølgelig ikke det samme som ull, men her bruker vi ull som mellomlag.
Ja, ull er jo ikke et alternativ, så da må det jo bli polyester eller bambus. Har brukt mye superundertøy selv og holdt meg varm og god.Okbestilte noen sett i polyester og ett i bambus så får vi satse på at det holder ho varm
![]()
Ulltøyet blir hullete med en gang ja. Men den sportskolleksjonen er braJeg hamstra bjørn borg på coop i fjor, elsker det superundertøyetDet klør ikke og det blir heller ikke hullete etter at det har blitt brukt to ganger..
Pierre robert syns jeg har elendig kvalitet..