Så koselig da10 min til jeg skal hente snuppa mi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig da10 min til jeg skal hente snuppa mi![]()
Håper jeg klarer detJeg hadde ingen sjanse til å holde meg oppe mer. Ble sent nok på deg da. Prøve litt tidligere i dag da![]()
Skrev jeg virkelig fredag? Merkelig, for det er da på torsdag. Fornektelsen som snakker kanskjeHar akkurat vært der.
Nesten et år til neste gang![]()
Høres lurt utJa![]()
Jeg skal til legen på mandag heldigvis. Så får snakke med han da.
Ja, vetHvor du ligger på listen har ingen betydning så lenge man klarer skravlekravet...
Ikke tenk så mye på det
Hva har du kjøpt til mannen i år da?Har igjen en liten ting til kb nå +til svigerfar*2
Er på jobb fram til kl 1830Takk like såhar du planer idag??
Jeg skal tilbake tirsdagSkal tilbake på torsdag neste uke![]()
Takk for detTakk i like måde![]()
Minst mulig stressDesember er en veldig koselig måned dersom man slipper å stresse![]()
BorraJeg skal tilbake tirsdagblir dyrt :O håper jeg ikke må trekke tannen min
hva har du gjort?
Hvis du finner noe bra, så hvorfor ikkeKjøpte første på januarsalget, jeg![]()
Ja, stemmer det! GenialtKjøpte første på januarsalget, jeg![]()
Samme gjør jegJo, men den er før jul og jeg driver og tenker på julegaver fortiden
Men er det ikke bedre at det er på torsdag.Skrev jeg virkelig fredag? Merkelig, for det er da på torsdag. Fornektelsen som snakker kanskje![]()
Ja, da blir det vel verre. Prøve å komme i seng før midnatt da?Håper jeg klarer det
Er ikke hjemme før kl 21-2130...deilig å sitte litt i sofa før senga![]()
Hehe...ikke vet jegJeg sovnet visst litt av igjen, jeg
Skjedd noe mens jeg har vært borte?
Nei, skulle gjerne utsatt i evig tidMen er det ikke bedre at det er på torsdag.
Jo før det er, jo før blir du ferdig
Ser ikke mye til deg i kveld daEr på jobb fram til kl 1830da er det foreldremøte i barnehagen!
Du da?![]()
Gratulerer så myeTakk. Vet ikkje helt men ca 8 uker + kanske . De blir tett barn og travelt