Åh for en magisk morgen. Våknet kl. 08.30. Lagde meg en enkel,men god frokost. Bakt en kake. Og nå litt bv og nettetidSå bradu har nok godt av det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh for en magisk morgen. Våknet kl. 08.30. Lagde meg en enkel,men god frokost. Bakt en kake. Og nå litt bv og nettetidSå bradu har nok godt av det
![]()
Ja du sier noe der! Jeg hadde ikke overlevd uten mannenTil alle alenemødre - wow, jeg bøyer meg i støvet. Dere er noen maskiner!
Hatt en uke alene med 6uker gammel baby og er utslitt. Brukte gårsdagen da samboer kom hjem til å hente meg inn igjen for jeg gikk rundt i tåke. Er imponert over alle som går rundt med en liten alene!
Hun ville sm. meg helt nå. Så er 100% til tors neste uke. Så skal jeg prøve meg i 40% jobbOkei. Hva mente legen da?
TakkHeihei! Godt å se deg tilbakeher går alt fint. Enn med deg?
![]()
Okei. Hva ønsker du selv da?Hun ville sm. meg helt nå. Så er 100% til tors neste uke. Så skal jeg prøve meg i 40% jobb
Takkjo de går væl sitter å spiser frukost med jenta. Syns eg spiser og spiser hela tiden
. Ser ut på all den regnen. Glæder meg till snøen kommer visst me får noen
![]()
God dag alle![]()
Flere enn meg som har hatt en herlig start på dagen?
Syns det virker som en fin ordning. Klarer jeg være litt i jobb er det flottOkei. Hva ønsker du selv da?
Sov lenge og våknet av meg selv. Lagde meg en god frokost. Bakt.Herlig start liker vi! Noe spesielt som gjorde den herlig?her var den bra i den forstand at vi sov helt til 7
![]()
Sov lenge og våknet av meg selv. Lagde meg en god frokost. Bakt.
Kom ned til veldig ryddig stue
Ringte svigermor og guttungen hadde kost seg maks i går![]()
Ja veldig fornøydÅh, høres ut som en skikkelig deilig morgen da![]()
Da satser vi på at du klarer litt jobb fremoverSyns det virker som en fin ordning. Klarer jeg være litt i jobb er det flott
Mhm, det kommer helt ann på tilrettelegging elr eiDa satser vi på at du klarer litt jobb fremover![]()
Ja, håper du får det som du vilMhm, det kommer helt ann på tilrettelegging elr ei
Overskyet og vind her i dag. Tror ikke det kommer regn i dag, men senere denne uka.Idag regner det elefanter her![]()
Helt enorme mengder.
Hvordan er været hos dere?
JeppGo morgener snuppa helt frisk nå?
![]()