Erfaringer med disse?

Sikkert samme greia. 2 åringen fikk en John Derre til bursdagen, men de ser jo helt like ut :)

Ingen erfaring med dem, men vil bare tipse deg til å vente med å bestille noe fra lekmer før de har fått orden i sysakene sine. De har visst holdt på å bytte lager nå i månedsvis, og en rask titt innpå facebooksiden deres, viser hvor "smertefritt" det er gått. Bestilte selv derfra i juni, ikke fått varen en mnd etterpå, og tok enda en mnd før jeg fikk pengene tilbake. :p kan være de har ordna opp i problemene nå altså. Men ville lest til på fb siden deres før jeg bestilte. Mange som har meldt dem til forbrukerrådet og tv2 hjelper deg og alt. :O

Jeg ville nok ha kjøpt skikkelig fra Felleskjøpet - med gummihjul! skikkelig holdbare traktorer som tåler røft bruk over mange år!!! (Plasthjulene er forferdelige på flere måter)

Jeg er uenig, gummihjulene er fryktelig tunge og traktoren er dermed veldig lite brukt.
Men plasthjulene er lette og mer brukt :) Har to :p

Tunge? Plasthjulene synes jeg bare står å spøler i grus o.l.. Min har brukt sin enormt mye, til og med med henger fylt med grus o.l uten problem :P

Ingen erfaring med dem, men vil bare tipse deg til å vente med å bestille noe fra lekmer før de har fått orden i sysakene sine. De har visst holdt på å bytte lager nå i månedsvis, og en rask titt innpå facebooksiden deres, viser hvor "smertefritt" det er gått. Bestilte selv derfra i juni, ikke fått varen en mnd etterpå, og tok enda en mnd før jeg fikk pengene tilbake. :p kan være de har ordna opp i problemene nå altså. Men ville lest til på fb siden deres før jeg bestilte. Mange som har meldt dem til forbrukerrådet og tv2 hjelper deg og alt. :O
Har skjønt at det har vært litt greier der, men har bestilt fra dem før og har ikke hatt noe problemer:)

Ja, de er fryktelig tunge. Klarer så vidt å tråkke på de. Mens plasthjulene suser han avgårde på ;)
Gummi er jo også tyngere enn plast. Så det er jo naturlig det :)

Ikke vår erfaring i hvertfall :)

Kanskje sjekke finn om noen selger en John Deere i nærheten, de holder seg jo i mange år!

ja jeg avbefaler hvertfall lekmer nå

Kanskje sjekke finn om noen selger en John Deere i nærheten, de holder seg jo i mange år!
Fant ingen i nærheten:/ Håpet helst på å kjøpe brukt, da den finnes i to str.

Har skjønt at det har vært litt greier der, men har bestilt fra dem før og har ikke hatt noe problemer:)
Jeg også har bestilt flere ganger, men kommer til å bestille fra jollyroom eller lignende fram til de har fått orden på ting. Skremmende å se hvor mange klager de har fått de siste mnd, og kan jo bare tenke seg hvor mange det er som IKKE skriver på fb og! :P

Back
Topp