Kvittering på medisiner

Emiliemor

Gift med forumet
Hva må de på apoteket gjøre for at vi skal få igjen hvis vi overstiger beløpet? Eller er det sånn at vi bare tar vare på en vanlig kvittering?

Sørg for at kvitteringene er spesifisert. Jeg har opplevd å måtte be om dette ofte, det er ikke alltid noe de gjør automatisk.

Jeg ba om det sist. Men hun bare signerte og stemplet kvitteringen? Så begynte å tenke på om det holdt?
Står det hva slags medisiner du har kjøpt? Jeg tror (!) det må stå hva det er, ikke bare reseptnummer etc... Var i alle fall det damen på apoteket på riksen sa. :)

Jeg fikk skrevet ut samlet kvittering for alle forsøkene. Ble fire A4 sider, også signerer de på apoteket. Der står reseptnummer, navn og pris etc. Veldig greit:)

Om du henter ut flere steder så må du gjøre det samme der også da:)

Så lenge det står hvilke medisiner det er og at de er stemplet og skrevet under på så holder det masse :-) jeg får tilsendt medisiner fra sykehusapoteket før hvert forsøk og på dem skriver jeg bare ut bekreftelsen i nettbanken på gjennomført betaling og legger ved fakturaen. Har nettopp sendt inn så vet at det funka fint ;)

Så lenge det står hvilke medisiner det er og at de er stemplet og skrevet under på så holder det masse :-) jeg får tilsendt medisiner fra sykehusapoteket før hvert forsøk og på dem skriver jeg bare ut bekreftelsen i nettbanken på gjennomført betaling og legger ved fakturaen. Har nettopp sendt inn så vet at det funka fint ;)
Får man faktura? Må man ikke betale direkte?

Back
Topp