Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sørg for at kvitteringene er spesifisert. Jeg har opplevd å måtte be om dette ofte, det er ikke alltid noe de gjør automatisk.
Står det hva slags medisiner du har kjøpt? Jeg tror (!) det må stå hva det er, ikke bare reseptnummer etc... Var i alle fall det damen på apoteket på riksen sa.Jeg ba om det sist. Men hun bare signerte og stemplet kvitteringen? Så begynte å tenke på om det holdt?
Får man faktura? Må man ikke betale direkte?Så lenge det står hvilke medisiner det er og at de er stemplet og skrevet under på så holder det massejeg får tilsendt medisiner fra sykehusapoteket før hvert forsøk og på dem skriver jeg bare ut bekreftelsen i nettbanken på gjennomført betaling og legger ved fakturaen. Har nettopp sendt inn så vet at det funka fint
![]()
Ja, da er et helt riktig, navn, fødselsdato, stempel og signaturSer nå at navnet og fødseldato osv står der så da er det sikkert riktig da![]()
Ja, på de medisinene som kommer sendt med bring så gjør jeg det, på alle resepter jeg henter ut etter kontroller betaler jeg når jeg henter det ut på apoteketFår man faktura? Må man ikke betale direkte?