Tror eg melder meg in her .

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Hei :) melder meg in her da eg fant ut av Igår att eg e gravid. Efter ett veldigt lav hb. Kvalme men tanken slog meg ikkje om ett nytt graviditet. Har 2 barn fra før.
Gutt som blir 3 år nå i september
Og jenta som er 15 Mnd. De blir tett mellom Mina barn.

Gratulere og velkommen :)

Hvor langt er du på vei ?
Takk :-) Ja du kan eg vara 7-8 uker. Syklusen min har vart litt fram och tillbacks. så eg vet ej må nestan ta en tidlig ul om noen uker.
Du då hvor lang e du på vei??

Velkommen hit :D

Takk :-) Ja du kan eg vara 7-8 uker. Syklusen min har vart litt fram och tillbacks. så eg vet ej må nestan ta en tidlig ul om noen uker.
Du då hvor lang e du på vei??

Åjah så koseligt :)

Jeg er 12+2 idag, så har egentlig flytta inn til mars, men snoker fremdeles litt her på april enda :p

O ja så langt ja. Ha du tenk på kjøn?? Va tror du de blir? Snart kan man se det på ul :-)

Nej vet ikke hva kjønn det er ennå, men er kjempe nysgjerrig på hva det er :) men sambo har ikke så veldig lyst å vite :p men har en følelse på jente ;)
Hva med deg/dere noen følelse på hva det blir ennå? :) ellers vil dere vite hva der blir ?

Nej vet ikke hva kjønn det er ennå, men er kjempe nysgjerrig på hva det er :) men sambo har ikke så veldig lyst å vite :p men har en følelse på jente ;)
Hva med deg/dere noen følelse på hva det blir ennå? :) ellers vil dere vite hva der blir ?
Me skall nog vita klarar ej hålla oss så længe utan å vænta hahaha . Har 1 av hver fra før av. Spelar ingen roll sånn sett.

Back
Topp