spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Er det noen medlemmer der ute med februarbarn som er innom her og leser uten å skrive noe særlig? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ha vært noen som ikke fikk med seg at det var et terminforum. Hender jo noen ramler innom som ikke hører hjemme herLa iallfall merke til et "nytt" nick i en av trådene våre i går![]()
Det kan det også væreKan ha vært noen som ikke fikk med seg at det var et terminforum. Hender jo noen ramler innom som ikke hører hjemme her![]()
Kan jo være at de liker å lese å komme hit da ;pJeg tror ikke alle havner feil her heller![]()
Hadde vært gøy om noen plutselig ble aktive ogKan jo være at de liker å lese å komme hit da ;p
He he heSå svarer bare vi...Men har sett et par ukjente nick.
De er vell sjenerte daHe he heprøvde å lokke noen frem. Men det er visst vanskelig
![]()
De dukker opp innimellomDe er vell sjenerte da![]()
Jeg tror det er flere enn vi tror iallfallTja, er jo vanskelig å vite om noen er innom og leser, men det må man jo nesten regne med at noen er.
Så hyggelig!!Jeg gjør!!
Jeg er ikke aktiv her inne, men titter innom februar-14 av og tilhar en gutt som er født da
![]()
Kjekt med tips til klær mtp årstid, matpakke, søvn, salg o.l![]()