Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk også det problemet. Jeg satt en balje på gulvet og lot henne utforske den med klær og alt. Til slutt satt hun oppi og badet og nå går det bra å bade :-D
Haha, feil unge da ja ;-)Tenker ho er litt lita enno til det, er jo berre 15 (?) veker![]()
Så kjipt..Her hater hun vann over hodet... Hun gråter alltid når jeg vasker håret hennesvet ikke hvorfor det har blitt sånn.
Det må jeg prøve! Å telle til tre...Så kjipt..her er mini vandt med å få vann over hodet etter babysvømming. Der lærte vi å alltid telle til 3 før vi gjorde det(før de skulle dukke under vann), for at de skulle forstå hva som skulle skje. Har alltid bare fortsatt med det hjemme også
hun har begynt å spyle seg selv i ansiktet også
haha
Kan jo være at det kan hjelpe at hun vet hva som kommer. Er jo ofte det at det er litt sjokkerende for dem å plutselig få vann over hodetDet må jeg prøve! Å telle til tre...
Ja, det lærte vi på babysvømmingen også! For at de skal få mulighet til å forberede seg på at vannet kommer. Vi har gjort det siden E var noen måneder gammel, og det funker veldig braDet må jeg prøve! Å telle til tre...
Jeg skal prøve!! Uansett hvor lang tid det tar, så hjelper det forhåpentligvisJa, det lærte vi på babysvømmingen også! For at de skal få mulighet til å forberede seg på at vannet kommer. Vi har gjort det siden E var noen måneder gammel, og det funker veldig bramen du må sikkert gjøre det mange ganger før det funker.