Blir spennende å se. Her bygges det ut i øst og vestTror ikke det snur jeg. Men stagnerer nok snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se. Her bygges det ut i øst og vestTror ikke det snur jeg. Men stagnerer nok snart.
Låve ja![]()
Nei, det går nok ikke nedover. Men stagnere gjør det nok en dag, men vet ikke når..Tror ikke det snur jeg. Men stagnerer nok snart.
Så koseligFikk uventet besøk av svigerfar,kom hjem fra tur med hurtigruten..hadde kjøpt med et par tovatøfler til prinsende var så søte
![]()
Fikk uventet besøk av svigerfar,kom hjem fra tur med hurtigruten..hadde kjøpt med et par tovatøfler til prinsende var så søte
![]()
Jeg vet ikke hva som skjedde. Tenkte det var det de fleste ville ha daNei.. er jo nesten boligkrise i mange deler av landet. Klart det presser opp prisene når man vet det bli solgt fort.
Ja, jeg og. Hvor ble det av normale leilighet eller hus til normale priser?
Hadde vært deiligSatse på hele helga blir slikhehe
Det er jo vinn-vinn for beggeJa, han er glad han slipper; )
Der ble jeg litt misunneligEr oppvokst slik. Med låve, rødt hus og str tomt mot havet. Herlig![]()
Så koselig med besøk og gaveFikk uventet besøk av svigerfar,kom hjem fra tur med hurtigruten..hadde kjøpt med et par tovatøfler til prinsende var så søte
![]()
Jeg bor slik nåEr oppvokst slik. Med låve, rødt hus og str tomt mot havet. Herlig![]()
Dere har vel helt nytt hus og?Jeg bor slik nå
Låve, stor enebolig, 7 mål tomt, og en fantastisk utsikt mot sjøen
Bondegårdsidyll!
Vi er fornøydDet er jo vinn-vinn for begge![]()
JaSå koselig![]()
Så koselig med besøk og gave![]()
JaSå koselig![]()
Har du bilde av resultatet?
Smaker nok veldig godt da![]()
Ja har detSå flink du er
Gutt eller jentekake?
Jeg bor slik nå
Bondegårdsidyll!
Der ble jeg litt misunnelig![]()
Jeg vet ikke hva som skjedde. Tenkte det var det de fleste ville ha da![]()
Høres herlig utJeg bor slik nå
Bondegårdsidyll!