Skravletråd september

Ja, det er da det begynner å bli skummelt. Er ikke så lenge siden renten var på 7 %.
Var endel historier for noen år siden der folk gikk fra hverandre og satt igjen med flere hundre tusen i lån

Ja.. da hadde man dog endel flere fradrag på lånene, som gjorde at nettorenta ikke var helt der. Men likevel adskilling mye billigere å ha lån nå. Nesten skummelt billig. Mtp renta og ustabilt jobbmarked.

N
Ja.. ventet en stund på det egentlig. Men blitt endel kompensert med nedsetting av rente.. tenker det måbli bygget en god del nye boliger for å få markedet til å stagnere. Tilbud og etterspørselen er jo ikke akkurat samsvar mellom for tiden :p
Nei, det er sant. Det bygges ikke alt for mye nytt. Synes ofte mye som bygges er smått og dyrt også jeg da:eek:

N
Nei, det er sant. Det bygges ikke alt for mye nytt. Synes ofte mye som bygges er smått og dyrt også jeg da:eek:

Nei.. er jo nesten boligkrise i mange deler av landet. Klart det presser opp prisene når man vet det bli solgt fort.
Ja, jeg og. Hvor ble det av normale leilighet eller hus til normale priser?

Fikk uventet besøk av svigerfar,kom hjem fra tur med hurtigruten..hadde kjøpt med et par tovatøfler til prinsen :) de var så søte :D

Back
Topp