Herlige fredag!Godt! Her er teen i full inntagelse og strikketøyet tatt frem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlige fredag!Godt! Her er teen i full inntagelse og strikketøyet tatt frem![]()
Alltid drømt om det.Nei, om dere får solgt høyt så er det jo greitlyst å starte opp med noe småbruk, eller hvorfor akkurat det?
![]()
Hehe..,håper han overholder det daJahan har igrunn fått handleforbud
![]()
Ja, det er da det begynner å bli skummelt. Er ikke så lenge siden renten var på 7 %.
Var endel historier for noen år siden der folk gikk fra hverandre og satt igjen med flere hundre tusen i lån
Det er litt skremmendeMhm.. søstra mi bor der. De kjøpte seg leilighet rett før det begynte p stige voldsomt. Naboleiligheten ble solgt ifjor. Verdt mindre enn deres i utgangspunktet (sliten og alt må oppussess). Gikk 1.5 mill over takst..
Ja, han er glad han slipper; )Hehe..,håper han overholder det da![]()
Er ikke så vanskelig.Det er braikke vær redd for å komme hit og disk opp med slike middager og
haha
Alltid drømt om det.
Har vi mistet fradrag?Ja.. da hadde man dog endel flere fradrag på lånene, som gjorde at nettorenta ikke var helt der. Men likevel adskilling mye billigere å ha lån nå. Nesten skummelt billig. Mtp renta og ustabilt jobbmarked.
Er ikke så vanskelig.
Er bare å sette igang![]()
Det er litt skremmende
Vi bor på landet nåSer den egentlig. Å bo på landet ihvertfallmed stor eiendom
![]()
Vi bor på landet nåmen kunne tenkt oss større tomt, en løe og gjerne strandlinje
det er drømmen
![]()
Nei, det er sant. Det bygges ikke alt for mye nytt. Synes ofte mye som bygges er smått og dyrt også jeg daJa.. ventet en stund på det egentlig. Men blitt endel kompensert med nedsetting av rente.. tenker det måbli bygget en god del nye boliger for å få markedet til å stagnere. Tilbud og etterspørselen er jo ikke akkurat samsvar mellom for tiden![]()
Tror ikke det snur jeg. Men stagnerer nok snart.Ja, har vært økning i lang tid nå. Spent på når det snur..
Låve jaLøe som i låve?
Det hørtes egentlig ganske så perfekt ut![]()
N
Nei, det er sant. Det bygges ikke alt for mye nytt. Synes ofte mye som bygges er smått og dyrt også jeg da![]()
Tror ikke det snur jeg. Men stagnerer nok snart.