Jepp, jeg er på plassSå..da er sofaen inntatt da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, jeg er på plassSå..da er sofaen inntatt da?![]()
Ja, ser denEr lønnsomt å investere i bolig. Blant annet fordi vi har så lave renter for tiden.
Er det dyrt hos dere også?Håper det. For min egen del. Ønsker å kjøpe bolig innen et par år![]()
Er nok noe i detHar prøvd i ti år. Er det ikke noe som heter at det ikke er mulig å lære en gammel hund nye triks??
Vi vil ha nytt husHåper det. For min egen del. Ønsker å kjøpe bolig innen et par år![]()
Er det dyrt hos dere også?
Greit å få gjort det ogsåSå koselig![]()
Vi skal jobbe i huset![]()
Jepp, jeg er på plass![]()
Virker som det gjelder over hele landet for tida..Jepp.. helt syke priser på enkelte boliger.. ser ikke verdien i mange av de..
Vi vil ha nytt hus![]()
JaEr nok noe i detda må du bare gjøre det beste utav det!
Ja, ser denmen synes det virker litt skummelt i disse dager
Vi skal kjøpe og selge i omtrent samme marked, så vet ikke om det har så mye å si for ossMed de prisene - vent på falletdet må komme før eller siden
hvorfor vil dere ha nytt?
Virker som det gjelder over hele landet for tida..
Vi skal kjøpe og selge i omtrent samme marked, så vet ikke om det har så mye å si for oss
Har lyst på et nedlagt småbruk![]()
Ja, det er da det begynner å bli skummelt. Er ikke så lenge siden renten var på 7 %.Ja.. tenker på hva skjer når renta for eksempel stiger. En dag vil den gjøre det. For mange vil det gi betydelig økning i kostnadene.
Eller når boligprisene synker og folk står med hode begravd i høye lån på et hus som ikke har den verdien lengre :/
Har sett at det et dyrt i TromsøJa.. glad jeg ikke bor i f.eks tromsø. Der er det hinsidese priser. Mange mnd der det har.vært høyest økning i den byen også. Men merker økningen her og.
Ja, har vært økning i lang tid nå. Spent på når det snur..Ja.. glad jeg ikke bor i f.eks tromsø. Der er det hinsidese priser. Mange mnd der det har.vært høyest økning i den byen også. Men merker økningen her og.
Ja, har vært økning i lang tid nå. Spent på når det snur..
Har sett at det et dyrt i Tromsø