Ja, da må det i alle være tidlig på fredag da:/Han trener hver fredag. Teit dag å trene på
Ikke kommet hjem enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da må det i alle være tidlig på fredag da:/Han trener hver fredag. Teit dag å trene på
Ja, muligheter for tidlig kveld ogsåTja. Vet ikke hva som går på tv så får se hva det blir. Og hvor tidlig jeg sovner![]()
Du da?
Huff da. Ikke i form?Off en som absolutt ikke vil drikke idag :-/. Fått i han 1 smoothie, litt grøt, ca totalt 100 ml mme i hele dag, litt vann og 1/2 skive:-/
Jeg hadde prøvd å legge over til mannenhe he... Må man så må man :O
Jeg husker de gangene hun sovnet på meg uten at jeg var forberedt. DET var kjedelig det!
Har ørebetennelse og begynte med antibiotika igår. Ikke hatt særlige tissebleier idag. Er blid og fornøyd og leker masse så forstår ikke hvorfor han ikke vil drikke mme. Kun pupp men får tydeligvis ikke nok drikke i seg siden han ikke har særlig tissebleierHuff da. Ikke i form?
Jeg er trøtt allerede. Kommer garantert til å sovne i løpet av et par timer iallfall.Ja, muligheter for tidlig kveld også
Vi skal nok se game of thrones i kveld![]()
Våknet hun da?Måtte til slutt gjøre det. Ble krise![]()
Hm, kjedelig med syke små.Har ørebetennelse og begynte med antibiotika igår. Ikke hatt særlige tissebleier idag. Er blid og fornøyd og leker masse så forstår ikke hvorfor han ikke vil drikke mme. Kun pupp men får tydeligvis ikke nok drikke i seg siden han ikke har særlig tissebleier
Jo,men det finnes forskjellige graderSovner man ikke helt plutselig når man har narkolepsi?
Jeg er heldigvis ikke trøtt endaJeg er trøtt allerede. Kommer garantert til å sovne i løpet av et par timer iallfall.
Åh så gøydigger GOTH!
SofaHva står på plakaten ikveld da, damer?![]()
Mulig den sank mye kjennes det ut somBabyen som har sunket litt?
Det er noe søvndyssende med sofa og tv for min delJeg er heldigvis ikke trøtt enda
Men det blir sikkert ikke veldig sent her heller. Ja, den er veldig bra![]()
Regner med det er babyen som har sunket..Håper det går over!!høres vondt ut..
Ja,folk som ikke vet trenger ikke å uttale seg...Det er ikke bare bare, men vi er tøffe som er mødre for det omhørt nok ting om nettopp dette som gjør meg sint
Er ikke så dumt da neiPasser været vi pleier å ha her om sommeren![]()
Han har litt i bleiene jaHm, kjedelig med syke små.
Men han har noe i bleiene? Bare ikke mye? Kanskje mer smoothie heller enn mme?
helt enig med degJa,folk som ikke vet trenger ikke å uttale seg...