Noen har dyttet med ned på 5 plass. . Lurer på hvem det kan være? ?Var godt med ekstra dupp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen har dyttet med ned på 5 plass. . Lurer på hvem det kan være? ?Var godt med ekstra dupp![]()
Har månedslinserHar du månedslinser da?ikke bra å gå for lenge med de
jeg merker fort når det begynner å nærme seg linseskift. Men har glemt det noen ekstra dager skal jeg innrømme
![]()
Er det meg?Noen har dyttet med ned på 5 plass. . Lurer på hvem det kan være? ?
Oj!da ser du vel ikke mye uten linser? Jeg har -3,25 og føler meg ganske blind uten-6.5enn du?
Er degEr det meg?
Så jeg hadde over 1818 innlegg nå...s
Skjønner ikke,føler ikke at jeg skravler så mye...
Ser ikke stort neiOj!da ser du vel ikke mye uten linser? Jeg har -3,25 og føler meg ganske blind uten
HeheEr deg![]()
Vet ikkeHva blir det til middag i dag?
Synes dere har et godt tempo jeg. Tar i alle fall ikke innpå noeHeheda må du skravle mer enn meg for å gå forbi meg igjen...men regner med det skjer til neste oppdatering
![]()
LekmerHvor hadde du bestilt klær og leker?
Kjedelig det da:/Vet ikkemannen ( med den ødelagte skulderen) har vist tenkt seg på trening i dag
Så braLekmerveldig fornøyd
Rekker sikkert ikke det. Snuppa er så aktiv! Får ikke henne til å sove i dagHeheda må du skravle mer enn meg for å gå forbi meg igjen...men regner med det skjer til neste oppdatering
![]()
Synes han bør holde seg hjemme.Kjedelig det da:/
Men ha må vel ha mat før trening også?![]()
Uffda..Rekker sikkert ikke det. Snuppa er så aktiv! Får ikke henne til å sove i dag![]()
Har ikke noe mål om å være på topp heller,men en bonus om jeg når 2525 innleggSynes dere har et godt tempo jeg. Tar i alle fall ikke innpå noe![]()
Håper han gjør det daSynes han bør holde seg hjemme.
Det ser bra ut for det akkurat nå daHar ikke noe mål om å være på topp heller,men en bonus om jeg når 2525 innlegg![]()
Egentlug den lyse men redd den blir fort styggHva har du mest lyst på da?
Okei, ja kan jo fort bli det. Derfor trygt å gå for den blåEgentlug den lyse men redd den blir fort stygg