Trening

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Noen som trener her? Jeg er kvalm og trett, MEN, når jeg trener er jeg ikke trett eller kvalm, det anbefales idag gikk jeg og mannen 19,75km på fjellet, og ikke kvalm eller trett, alt var bare topp! ImageUploadedByBV Forum1441914759.707893.jpg

Jeg trener og har akkurat samme opplevelse og du :) Treningen hjelper mot kvalmen, spesielt hvis jeg trener ute :)

Hjelper litt mot kvalmen å gå syns jeg og, men bare til en viss grad. Ute å går en kort tur et par ganger daglig, ikke alltid det fungerer så godt. Er best om lufta er kjølig :) Også må jeg ha med meg en eske pastiller.

Hjelper litt mot kvalmen å gå syns jeg og, men bare til en viss grad. Ute å går en kort tur et par ganger daglig, ikke alltid det fungerer så godt. Er best om lufta er kjølig :) Også må jeg ha med meg en eske pastiller.
Samme her! :-) hjelper litt innimellom, men ikke hvis jeg går langt og/eller i raskt tempo. Egentlig syns jeg det er best å bare sitte rolig ute i frisk luft.

Noen som trener her? Jeg er kvalm og trett, MEN, når jeg trener er jeg ikke trett eller kvalm, det anbefales idag gikk jeg og mannen 19,75km på fjellet, og ikke kvalm eller trett, alt var bare topp! Vis vedlegget 135347
Så flink du er som er så aktiv! :-) misunner deg virkelig det. Tidligere trente jeg kondisjon og styrke 6 dager i uken, nå kaster jeg opp dersom jeg går rolig i mer enn 20-30 minutter.

Så flink du er som er så aktiv! :) misunner deg virkelig det. Tidligere trente jeg kondisjon og styrke 6 dager i uken, nå kaster jeg opp dersom jeg går rolig i mer enn 20-30 minutter.

Huff, det må være forferdelig:( veldig kjedelig... men man må ta hensyn til sin egen kropp :) og får man ikke til å trene, så får man ikke til det, da får man ta igjen d senere ;)

Går litt tur, men er så innmari sliten så etter jobb orker jeg dessverre lite. Her en dag sovnet jeg kl 19 og sov til jeg sto opp igjen kl 6.

Jeg har trent som vanlig på treningssenteret, kjenner det gir meg ekstra energi og er godt både for kropp og hode :) Hører på kroppen og tar det fra dag til dag :) Her har formen vært fin så føler meg veldig heldig som kan trene og holde meg i aktivitet slik som før. Driver i tillegg med hest og håper jeg kan drive med så lenge jeg klarer frem mot fødsel :)

Jeg sliter med kvalme, å gå tur gjør meg bare dårlig. En sykkeltur går bra, men vanskelig å komme seg ut annet enn i helga. Dro på trening med bikkja her en dag og det var ikke tingen...

Back
Topp