Minste bilsete?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Vi skal kanskje til Egypt ganske snart og trenger bilsete til snuppa på tre år, her har hun axkid duofix her hjemme men tar ikke med meg den, for det første er den stor og tung, samt at den ikke vil få plass i bilen vår der nede.

Jeg trenger da tips om et lite sete som går opp til 25 kg slik at det fint kan bli lagt igjen og brukt neste gang vi er i Egypt, skal få plass i en ganske liten bil! (mener det er Chevrolet aveo 2012 mod)

Tenker på Britax men hvem av de er minst og best?

Two Elite hadde jeg tatt med :)

Two way elite likte jeg godt da vi hadde det.
Nå har vi britax maxway og kunne gjerne hatt et slikt til reise også. Han får bedre stilling i det sete, enn broren fikk i twe, som gjorde at hodet hans bikket frem hver eneste gang han sovnet :p

Two way elite likte jeg godt da vi hadde det.
Nå har vi britax maxway og kunne gjerne hatt et slikt til reise også. Han får bedre stilling i det sete, enn broren fikk i twe, som gjorde at hodet hans bikket frem hver eneste gang han sovnet :p
Det er ikke så viktig, hun skal nemlig ikke sove i bilen ;-) vil bli brukt på reiser på max 3 timer ;-)

Men hvem av de er minst i bilen? :-)

Det er ikke så viktig, hun skal nemlig ikke sove i bilen ;-) vil bli brukt på reiser på max 3 timer ;-)

Men hvem av de er minst i bilen? :)
Jeg tror de er ganske like i str!
TWE har ikke støtteben da, og er slik sett kanskje litt mer fleksibel (må stå lent mot setet foran!!)

Jeg tror de er ganske like i str!
TWE har ikke støtteben da, og er slik sett kanskje litt mer fleksibel (må stå lent mot setet foran!!)
Bilen er såpass liten at det er nok en fordel for sete foran ville uansett måtte stått ganske nærme ;-)

Bilen er såpass liten at det er nok en fordel for sete foran ville uansett måtte stått ganske nærme ;-)
Vi får god plass til maxway i trange biler og, vi altså, men jeg tror som sagt at two way kanskje er hakket bedre i trange biler. Fikk den inn i en gammel Renault clio med 3-åring i ;)

Ville gått for two way elite, det er billig og lett å drasse med seg.

Vi får god plass til maxway i trange biler og, vi altså, men jeg tror som sagt at two way kanskje er hakket bedre i trange biler. Fikk den inn i en gammel Renault clio med 3-åring i ;)
Syns det er litt vanskelig siden vi ikke får prøvd den ut først, hadde nok lettere kunne valgt da, men siden vi ikke får gjort det vil jeg ha et rom nærmest umulig kan bli feil ;-) spesielt siden svigers også kommer til å sitte på med oss en del også så må kunne bruke alle 5 setene :-)

Syns det er litt vanskelig siden vi ikke får prøvd den ut først, hadde nok lettere kunne valgt da, men siden vi ikke får gjort det vil jeg ha et rom nærmest umulig kan bli feil ;-) spesielt siden svigers også kommer til å sitte på med oss en del også så må kunne bruke alle 5 setene :)
Da er nok twe et kjekt valg altså :D

Britax twe har vi hatt med på flyreise, tror ikke du finner noe letter/mindre/ og mer håndterbart enn det.

Back
Topp