Merker jeg ikke klarer å følge med i skravlingen i kveld
Da er det på tide og ta kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg ikke klarer å følge med i skravlingen i kveld
Ja ikke mye mulighet for det på dagtid ihvertfallLurt å få hvilt deg og mens du har mulighet![]()
Sover han lite på dagtid?Ja ikke mye mulighet for det på dagtid ihvertfall![]()
Ja jeg må nok bruke enhver ledig stund på diverse gjøremål framoverGreit å gjøre det før helga begynner også![]()
Ja, du har rast oppover i dagDu får holde godt fast på den... Jeg beveger meg stadig oppoverZ
Haha ja sengen roper på meg nå hører jegDa er det på tide og ta kveld![]()
God trening daÅja! Blitt noen turer denne uka, så føttene får kjørt seg![]()
Hva du baker nå?Da er jeg i gang med baking igjenså er det parti leder debatt senere
![]()
Enda godt du ikke har en ekstra utfordring denne mnd daJa jeg må nok bruke enhver ledig stund på diverse gjøremål framover![]()
Hva baker du?Da er jeg i gang med baking igjenså er det parti leder debatt senere
![]()
Hva baker du?Da er jeg i gang med baking igjenså er det parti leder debatt senere
![]()
Rolig her nå daMerker jeg ikke klarer å følge med i skravlingen i kveld
Var en grunn til at det ikke var aktueltEnda godt du ikke har en ekstra utfordring denne mnd da![]()
Nja egentlig ikke. Når han først sovner så sover han 1 - 1 1/2 time x 2. Men er vanskelig å få til å sovne spesielt den 2. lurenSover han lite på dagtid?![]()
Må få trimma vekk de siste kiloene etter graviditetenGod trening da![]()
Du tror det jaDet kan vel jeg også få til![]()
Ja, da er det greit å holde seg til de andre kraveneVar en grunn til at det ikke var aktuelt
September er sykt travel!!![]()
Var mer travelt på tirsdagRolig her nå da![]()
Nja egentlig ikke. Når han først sovner så sover han 1 - 1 1/2 time x 2. Men er vanskelig å få til å sovne spesielt den 2. luren