Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk for tips! Tar gjerne imot flere.Jeg vil gjerne gi en liten fødselsgave også, så det kan jo godt være en to-delt gave også. Han er veldig opptatt av duppeditter, og noen ting har han bestemt at vi SKAL ha til babyen (bleiebøtte, krom-felger på vogna, og nå babycall
) Ville det være dumt å gi en slik gave? babycall, bæresele eller noe lignende?
Samboern min har bursdag på tirsdag og har allerede kjøpt tidlig bursdagsgave - en marshall høyttaler som han ønsket seg, men vil gi en liten gave på selve bursdagen. Vurderte muligens en "verdens beste pappa" kaffekopp eller noe lignende og bursdagskort
Når har du termin?![]()
Han har jo også glede av slikt utstyr som du vil ha, så hvorfor ikke?
nå må jeg google marshall høyttaler, hørtes ut som noe han kunne like også![]()
Jeg har termin 4. oktober, så bare 3 uker igjen,![]()
Ja de marshall høyttalerne er veeldig populær for tiden og ikke minst dyrmen det skjønner jeg godt for høyttalern er bra og han er kjempe fornøyd!
Det er ikke lenge til dahar termin 29.september jeg.
Det var ikke dumt likevell, for jeg fant en litt mindre som passet bra til å ha på badet, fra sandstrøm![]()
Oi så spennende, ikke mange dagene mellom oss dalykke til ;-)
Følte det ble litt upersonlig, men når han ikke ønsker seg noe likevell? tjanå bestilte jeg faktisk en babycall og en stelleveske på jollyroom. Tviler på han vil gå med min LV
Så da tror jeg at jeg pakker klar stelleveska, putter nedi litt som står "i love dad" på, så får han den og babycall
Så kjøper jeg noe treningstøy eller noe slikt i tillegg. Så får han noe i bursdagsgave og noe i fødselsgave. Har lyst til å gi han litt når han endelig blir pappa, han er så utålmodig stakkars
![]()