Det er så herlig lukt ogNå begynner deg å lukte deilig gjærbakst i husettipper barna blir glade når de kommer hjem fra skolen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så herlig lukt ogNå begynner deg å lukte deilig gjærbakst i husettipper barna blir glade når de kommer hjem fra skolen
![]()
Nja blir vel å sitte hjemme tenker jeg. Får se hvordan formen til mini er. Etter å ha hatt 2 kvelder på rad hvor jeg eller gubben må sitte/ligge på soverommet med han og holde han eller gi han pupp så håper jeg at jeg kan få litt tid i stuen i kveldHva skjer i kveld folkens ?
Det er jo ikke lenge tilFerdig kl 16.![]()
Nei, trives jo så godt herHa ha gjør vel ikke drt nei
Mulig det bare er du som har skravlet for mye i dagHar jeg skrqvlet for mye da??
Så fin den varEn sånnenGooglet den bare
![]()
Neida, går fort nåDet er jo ikke lenge til![]()
Ja strikker min 5 nåSå fin den var![]()
Snart bare 1 time igjen.Neida, går fort nå![]()
Er greit tempo her i dagSom det skravles. Gått en tur på ca 1 time og masse å se gjennom![]()
Aner ikke for jeg får bare oop varslene.selve tråden er borteMulig det bare er du som har skravlet for mye i dag
Hvor ligger den hos deg da?
Effektivt vil jeg siMultitasking![]()
Muffins med ost & skinke,kanelboller og fiskeboller i hvit saus in the making![]()
Men det er jo hyggelig daNei, trives jo så godt her![]()
Det er jo litt merkelig daAner ikke for jeg får bare oop varslene.selve tråden er borte
Sier du det jaOj bare 25 innlegg til !
Fine gaver daJa strikker min 5 nåhaha