Ja. Strikker for harde livet. Er jo gave til søndag. Også ble jeg jo sittende å skravle med dere I går isteden for å strikke...Greit å kunne strikke litt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Strikker for harde livet. Er jo gave til søndag. Også ble jeg jo sittende å skravle med dere I går isteden for å strikke...Greit å kunne strikke litt da
Det skjønner jegJa, håper jeg også, vil jo ha provisjonen min,Haha.
He hr farlig å skravle altsåJa. Strikker for harde livet. Er jo gave til søndag. Også ble jeg jo sittende å skravle med dere I går isteden for å strikke...
Gjorde den det?Men i alle dager nå forsvant skravletråden fra generelt igjen
Ferdig kl 16.Det skjønner jeg
Har du lenge igjen av dagen da?
Ja. FaktiskHe hr farlig å skravle altså
Hva strikker du da?Ja. Strikker for harde livet. Er jo gave til søndag. Også ble jeg jo sittende å skravle med dere I går isteden for å strikke...
Ja skjønner ikke hvorforGjorde den det?
Det var da i tidligste laget..
Greit om det kommer noen før den tid. Er på kjøpesenter eller?Ferdig kl 16.![]()
Får la være å skravle frem til søndag du daJa. Faktisk
Fuglemammas omslagsbodyHva strikker du da?
Mulig vi har skravlet så mye, at den tar opp for mye plassJa skjønner ikke hvorfor
Å nå nei daFår la være å skravle frem til søndag du da
Har jeg ikke hørt om..Fuglemammas omslagsbody![]()
Men ser du den på generelt?Mulig vi har skravlet så mye, at den tar opp for mye plass![]()
![]()
Ha ha gjør vel ikke drt neiÅ nå nei dadet går jo ikke.
Ligger på generelt hos megMen ser du den på generelt?
Har jeg skrqvlet for mye da??Ligger på generelt hos meg![]()
Haha ja fort å gå litt i surr i dageneHerregud det er torsdag idag og her freaker jeg uthan slutter jo 15:30 idag xD mannen måtte le
![]()