Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva har du bestilt?Jeg venter på 25 pakker fra ebay nå![]()
Klærne og lekene jeg bestilte i helgenHva venter du på?
Tusen takkLykke til hos legevakten. Håper du får tak i mannen etterhvert
![]()
Her går det fintmed deg?
Var det jeg mistenkte. Vil gherne ha litt større
Tusen takkLykke til og god bedring
Blir nok ikke dert. Nå er det leksetid snart å så må vi draVi får se da![]()
Skal tenke litt på detNoen tips kanskje?![]()
Hva har skjedd?
Nå har jeg flere enn meg selv å tenke på også, så da er det også lettere heldigvis![]()
Såpass ja... Må være opp mot 20 grader da.
Okei, skjønner. Du får lete litt videre daVar det jeg mistenkte. Vil gherne ha litt større
får kle på oss og komme oss ned til legevakten igjen vilegen likte ikke formen hennes eller at bleiene er så mørke og lukter. de er redd for dehydering selv om hun drikker så er det ikke nok siden hun har feber
huff... håper pappaen svarer snart for jeg liker ikke at han ikke svarer
han svarer meg ALLTID! nå jobber han i t-bane tunnelen ved hasle i oslo så jeg blir redd om noe har skjedd da
![]()
Ja, da blir det nok litt lite tid. Tar det i morgen daBlir nok ikke dert. Nå er det leksetid snart å så må vi dra
Jewelry organizerHva heter smykkestativ/tre på engelsk da? Står helt stille her...
Er som regel alltid en logisk forklaringHerregud det er torsdag idag og her freaker jeg uthan slutter jo 15:30 idag xD mannen måtte le
![]()
Tusen takkLykke til og masse god bedring![]()
Vi får se,mye på planen i morgen om formen er greiJa, da blir det nok litt lite tid. Tar det i morgen da![]()
Herregud det er torsdag idag og her freaker jeg uthan slutter jo 15:30 idag xD mannen måtte le
![]()