Hva leser du?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Leser du bøker? Hva holder du på med for øyeblikket da?

Her holder jeg nå på med Blod på snø av Jo Nesbø (foreløbig litt kjedelig, så klarer ikke helt fatte interesse i den.. Muligens fordi det ikke er Harry Hole <3 ), og starta på Pagininikontrakten av Kepler her om dagen :)

Jeg holder på med Hjemme av Bill Bryson og venter på oppfølgeren til Et helt halvt år av Jojo Moyes :)

Kan ikke fordra krim. Leser helst populærvitenskap eller lette romaner. Også går det veldig i perioder!

• Liker
Reactions: BMC
Jeg holder på med Hjemme av Bill Bryson og venter på oppfølgeren til Et helt halvt år av Jojo Moyes :)

Kan ikke fordra krim. Leser helst populærvitenskap eller lette romaner. Også går det veldig i perioder!
Jeg elsker krim :D og eventyrgreier, typ harry potter og ringenes herre :)

• Liker
Ja, sånne bøker liker jeg kjempegodt også!
Må være nordisk krim da, helst norsk, men svensk og dansk funker også. Orker ikke lese amerikansk krim. Tror det er noe med at man kjenner seg igjen i omgivelsene som beskrives..

Må være nordisk krim da, helst norsk, men svensk og dansk funker også. Orker ikke lese amerikansk krim. Tror det er noe med at man kjenner seg igjen i omgivelsene som beskrives..
Du kan ha rett i det. Jeg har faktisk aldri lest Nesbø eller annen nordisk krim, kanskje jeg skulle forsøkt? Kjenner sikkert noen jeg kan låne av.

Du kan ha rett i det. Jeg har faktisk aldri lest Nesbø eller annen nordisk krim, kanskje jeg skulle forsøkt? Kjenner sikkert noen jeg kan låne av.
Garantert noen som har de :)

Her går det veldig i perioder, nå for tiden leser jeg ingenting. Har vært inne i en tv-serie periode nå. Jeg er relativt alt-lesende, men foretrekker noe eventyrgreier eller krim.

Jeg leser det meste. Leser en del krim og faktabøker.

Ingenting. Sovner bare av sånt :P

Men har veldig lyst til å lese den nye Saabye boka!

Leser enda på games of thrones her e så treg å lese :p

• Liker
Nå for tiden leser jeg mest fagbøker... :p Ooog sånn blir det nok frem til mai.

• Liker
Ikkje noko pr no. Men blir litt krim til vinteren :D

• Liker
Det eneste jeg leser for tiden er studiebøker...
Kan ikke huske sist jeg leste ei bok ;p

• Liker
Startet på Harry Potter bøkene igjen, skal til London i november og må friske opp hukommelsen siden vi skal i Harry Potter-land:p

• Liker
Leser skandinavisk krim stort sett. Har lest alle Kepler-bøkene. Utroooolig cheesy, men underholdende. Og alle Jørn Lier Horst sine. Skal begynne på den siste av Jussi Adler-Olsen straks. Har lest alle de andre i Avdeling Q-serien. Neste prosjekt er Jo Nesbø. :)

Nei, jeg har ikke tid til å lese bøker. Er mye jeg heller vil gjøre før det, som jeg heller ikke rekker :eek:

Ja jeg leser for øyeblikket Nøkkelmakeren av Gert Nygårdshaug. Jeg vil anbefale dere å lese hans bøker, spesielt Mengele zoo i disse dager.

Ja jeg leser for øyeblikket Nøkkelmakeren av Gert Nygårdshaug. Jeg vil anbefale dere å lese hans bøker, spesielt Mengele zoo i disse dager.
Hvilken sjanger er det? :)

Back
Topp