Blir så lei meg

Ble helt lamslått da jeg leste artikkelen tidligere i dag. Hva er det som feiler folk..?
Bra hun fikk sparken...

Er jo helt sykt!!!

Støtter ikke noe sånt.

Men jeg kan på en måte forstå at man kanskje får litt panikk når man står sånn til, og når det kommer så mange flyktinger på en gang.
Kommer sinnsykt mange om dagen...

Er jo helt sykt!!!

Støtter ikke noe sånt.

Men jeg kan på en måte forstå at man kanskje får litt panikk når man står sånn til, og når det kommer så mange flyktinger på en gang.
Kommer sinnsykt mange om dagen...
Tror ikke det var i panikk. Hun jobbet for et høyreekstremt og innvandrerfiendtlig tv -stasjon. Og er ikke midt i mengden når hun spenner bein på faren som holder barnet. Det er jo utenfor mengden. Helt utrolig.

Skulle vært anmeldt. Håper hun blir det!!
Tror ikke det er så vanskelig å finne ut hvem hun er, regner med folk kommer til å være etter henne etter dette.

Helt sykt, så det på facebook igår! Skjønner virkelig ikke hva som får en person til å gjøre slik, dette er mennesker på lik linje som alle andre menneskesm

Tror ikke det var i panikk. Hun jobbet for et høyreekstremt og innvandrerfiendtlig tv -stasjon. Og er ikke midt i mengden når hun spenner bein på faren som holder barnet. Det er jo utenfor mengden. Helt utrolig.
Jeg hadde ikke sett det bildet med faren da jeg svarte i sted, det så jeg etterpå.

Ja det er jo helt sykt!

Orker ikke lese så mye om dette, er for kraftig kost :-o

Tror ikke det er så vanskelig å finne ut hvem hun er, regner med folk kommer til å være etter henne etter dette.
Vet navnet hennes. Søkte hu opp på Facebook. Driver p skriver hu har fått 1500 hatmld. Og at 90% av det rr fra muslimer som støtter is. Tull! Hun viker helt tilbakestående.

Jeg hadde ikke sett det bildet med faren da jeg svarte i sted, det så jeg etterpå.

Ja det er jo helt sykt!

Orker ikke lese så mye om dette, er for kraftig kost :-o
Så video av det...ligger flere ute. Fra flere ulik vinkler. Helt vanvittig. Stakkars, stakkars barn. Dette er sikkert bare en liten promille av det som skjer. Ja. Veldig sterk kost. Men viktig å få åpenhet omkring det.

Helt sykt, så det på facebook igår! Skjønner virkelig ikke hva som får en person til å gjøre slik, dette er mennesker på lik linje som alle andre menneskesm
Ja! Må være noe alvorlig galt når du klarer å gjøre noe sånt med mennesker som løper for livet.

Altså... Jeg prøver å sette meg inn i tankegangen hennes. Hva i all verden var faktisk meningen med det??
Men det er vel ikke alt her i verden man skal skjønne seg på.

Journalister skal jo være observatører i felt selv om de ikke nødvendigvis er nøytrale i skrift. Alvorlig brudd på presseetikk!

Altså... Jeg prøver å sette meg inn i tankegangen hennes. Hva i all verden var faktisk meningen med det??
Men det er vel ikke alt her i verden man skal skjønne seg på.
Han med ungen på armen holder på å bli stoppet av politiet, ser ut som hun prøver å hjelpe til med å stoppe han først med hånd på skulderen. Og etterpå blir hun nesten løpt ned, mulig hun prøver å forhindre det. Men allikevel ikke måten å gjøre det på! Går an å gjøre ting for å beskytte seg uten å aktivt slå ut mot. Som media skal hun bare se på, blir det for tøft fysisk får hun heller holde seg mer på avstand. Og som media skal hun bare dokumentere.

Han med ungen på armen holder på å bli stoppet av politiet, ser ut som hun prøver å hjelpe til med å stoppe han først med hånd på skulderen. Og etterpå blir hun nesten løpt ned, mulig hun prøver å forhindre det. Men allikevel ikke måten å gjøre det på! Går an å gjøre ting for å beskytte seg uten å aktivt slå ut mot. Som media skal hun bare se på, blir det for tøft fysisk får hun heller holde seg mer på avstand. Og som media skal hun bare dokumentere.
Men kjære vene... Skal ikke media være nøytrale da? Tenk å spenne bein på folk som løper med en unge på armen også. Må være noe alvorlig galt med den kjerringa!!

Men kjære vene... Skal ikke media være nøytrale da? Tenk å spenne bein på folk som løper med en unge på armen også. Må være noe alvorlig galt med den kjerringa!!
Ja som sagt hun burde bare holde seg på avstand og dokumentere. Hvis man mister hodet og gjør ting på refleks så burde man ikke være i en slik kaotisk situasjon.

Back
Topp