Hvem inviteres til dåp/navnefest?

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Bare familie? Venner? Hvor nær familie eller inviteres "hele slekta"?

Vi inviterer alle i familien. Altså alle besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler og søskenbarn :)

Vi inviterte hennes onkler,tanter, besteforeldre,oldeforeldre å ett par venner å selfølgeli gudforeldrene da :) vi ble sånn 30 stk da :)

Ikke helt sikker på om vi skal ha, men siden slekta bor så langt fra oss er fet "trygt" å invitere alle mann!

Kommer an på hvem man har kontakt med, hvor mange man har plass til osv. Men noen venner og de av slekta man har kontakt med f.eks

Besteforeldre
Oldeforeldre
Tanter og onkler m/barn
Evt faddere m/barn/partner (om det ikke er i familie).

Vi inviterte tanter og onkler til dåpsbarnet med søskenbarn, og dåpsbarnets besteforeldre... Ingen venner.

Vi inviterte besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler og faddere. Vi er såpass mange at det ble nok :p

Vi inviterte kun nærmeste familie altså tanter, onkler og besteforeldre til dåpsbarnet. Og yngste søskenbarnet (han har ellers bare voksne søskenbarn). Ingen venner men vurderer å bruker venner som faddere hvis vi får flere barn etterhvert

Inviterer de nærmeste som tanter,onkler,besteforeldre,oldeforeldre og faddere ;) med barn da ;)

Nærmeste familie her; besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler med barn.

Vi tenkte vi skulle be våre tanter og onkler til kaffe dagen etter:)

Jeg har veldig mange i den nærmeste familien, så det ble min mor, far og stemor, 8 søsken, svigerinne og niese, mormor og en onkel.
Sambo har liten familie, så der ble det en del tanter og onkler av ham i tillegg, pluss noen av hans nærmeste venner.

Hennes olde- og besteforeldre, tante og onkler, og gudmor :) kanskje noen venner. Men får se hvor mange vi blir :p

Veldig usikker på hvem vi skal be..
Begge har store familier.. Og noen venner forventer å komme har jeg skjønt.. Så vi vet ikke...

Back
Topp