jenta86
Gift med forumet
Gratulerer med ny bilJaSå nå er vi klare for snuppa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med ny bilJaSå nå er vi klare for snuppa
![]()
Off ja også kan han jo heller ikke fortelle hva som er gale. Men virker som øret så får bare få legen til å gjøre noestakkars liten![]()
Må på shopping og rydde.hva skal dere i morgen da?![]()
Tusen takkStakkars! God bedring!
Pengene er en god motivatorOj. Tror ikke jeg hadde klart det selv om mannen var så mye borte. Men man blir vel vant til det meste. Setter nok mer pris på den tiden man har sammen![]()
GratulererJaSå nå er vi klare for snuppa
![]()
Jeg skulle liksom skru på tvn og sette meg der. Istedet har jeg lagt på sofaen å trykket på bv i snart 2 timer. Tiden flyr virkelig.
Gratulerer med ny bil, en herlig følelseJaSå nå er vi klare for snuppa
![]()
Tiden flyr når man har det gøyJeg skulle liksom skru på tvn og sette meg der. Istedet har jeg lagt på sofaen å trykket på bv i snart 2 timer. Tiden flyr virkelig.
Så absoluttTiden flyr når man har det gøy![]()
Hihi..kanskje jeg kan forhåndsblogge litt og lage litt ukast. håper at hun soverjeg ble i bedre humør av en runde i sengen da. jeg blir fort dårlig humør av for lite sex, legen kaller det for nymfoman
![]()
Det er santTiden flyr når man har det gøy![]()
Pengene er en god motivatorpluss at vi har vært sammen så lenge at en pause i ny og ne er ok
haha
Ja ikke santHaha, ja man kan jo av og til se hverandre for mye. Husker da jeg ikke hadde forelesninger jeg måtte på, og samboer var sykemeldt i et parr uker. Vi gikk litt oppå hverandre tilslutt. Er vant til å ikke se hverandre før på kvelden, og plutselig var vi begge to hjemme døgnet rundt i en knøttliten leilighet. Elsker mannen, men en liten pause er godt det og![]()
ja det skal være helt sikkert. føler meg hjelpesløsOff ikke godt og går hardt utover mammahjertet det der. Håper dere og får en grei natts søvn![]()
Ja ikke santman har godt av å savne hverandre litt i blant. Selv om det Bare er for noen timer
![]()