Skravletråd september

Oj. Tror ikke jeg hadde klart det selv om mannen var så mye borte. Men man blir vel vant til det meste. Setter nok mer pris på den tiden man har sammen :)
Pengene er en god motivator ;) pluss at vi har vært sammen så lenge at en pause i ny og ne er ok :p haha

kanskje jeg kan forhåndsblogge litt og lage litt ukast. håper at hun sover :) jeg ble i bedre humør av en runde i sengen da. jeg blir fort dårlig humør av for lite sex, legen kaller det for nymfoman :p

Jeg skulle liksom skru på tvn og sette meg der. Istedet har jeg lagt på sofaen å trykket på bv i snart 2 timer. Tiden flyr virkelig.
Tiden flyr når man har det gøy ;)

kanskje jeg kan forhåndsblogge litt og lage litt ukast. håper at hun sover :) jeg ble i bedre humør av en runde i sengen da. jeg blir fort dårlig humør av for lite sex, legen kaller det for nymfoman :p
Hihi..
Det gjør jeg også :oops:

Har du link til bloggen din?

Pengene er en god motivator ;) pluss at vi har vært sammen så lenge at en pause i ny og ne er ok :p haha

Haha, ja man kan jo av og til se hverandre for mye. Husker da jeg ikke hadde forelesninger jeg måtte på, og samboer var sykemeldt i et parr uker. Vi gikk litt oppå hverandre tilslutt. Er vant til å ikke se hverandre før på kvelden, og plutselig var vi begge to hjemme døgnet rundt i en knøttliten leilighet. Elsker mannen, men en liten pause er godt det og :p

Haha, ja man kan jo av og til se hverandre for mye. Husker da jeg ikke hadde forelesninger jeg måtte på, og samboer var sykemeldt i et parr uker. Vi gikk litt oppå hverandre tilslutt. Er vant til å ikke se hverandre før på kvelden, og plutselig var vi begge to hjemme døgnet rundt i en knøttliten leilighet. Elsker mannen, men en liten pause er godt det og :p
Ja ikke sant :p man har godt av å savne hverandre litt i blant. Selv om det Bare er for noen timer :)

Off ikke godt og går hardt utover mammahjertet det der. Håper dere og får en grei natts søvn:)
ja det skal være helt sikkert. føler meg hjelpesløs :( kanskje derfor jeg fikk det utbrudet å måtte gå på badet og puste ut. jeg tror faktisk det oppi at jeg er sliten og så lei av alt negativt som skjer. nå er det nok!

Ja ikke sant :p man har godt av å savne hverandre litt i blant. Selv om det Bare er for noen timer :)

Ja. De gangene jeg har vært på reise uten han en stund, er det alltid ekstra godt å komme hjem igjen ;)

Back
Topp