God nattGjeeeesp!! I kveld blir det tidlig kveld kjenner jeg...
Dere får ha en super natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGjeeeesp!! I kveld blir det tidlig kveld kjenner jeg...
Dere får ha en super natt![]()
Veldig kultSuper Mario er kult![]()
Blir nok en vw golf stv. Ble ganske så kjøpt da vi stablet inn vogn, barnesete og oss. Samboeren ble ganske så misunnelig og sa han skal kjøpe den før megHvilken bil skal du ha?
Hvilken bil?Ja! Blir 99% den bilen. Må bare få bevis på regrreim bytte førstSamboeren pruta litt på den også
![]()
Vw golf stvHvilken bil?
Fin bilBlir nok en vw golf stv. Ble ganske så kjøpt da vi stablet inn vogn, barnesete og oss. Samboeren ble ganske så misunnelig og sa han skal kjøpe den før meghohoho...
Jo, takkSå bra. 99% grattis da![]()
Ordner seg alltidJo, takkSå da er det bare å få lånet helt klart. Har det sånn halvveis klart.
MhmFin bil![]()
Ja, har fått fiksa i min bank, må bare signere. Men vil sjekke litt rundt ifht om jeg får bedre renteOrdner seg alltidgrattis
![]()
vanskelig å kjøpe bilMhmHar sett en stund etter den, men har ikke brukt tid på å skaffe før nå som jeg virkelig trenger bil igjen
![]()
Hvilken rente har du fått tilbud om?Ja, har fått fiksa i min bank, må bare signere. Men vil sjekke litt rundt ifht om jeg får bedre rente![]()
Husker ikke helt.. Så må ringe dit først og høre hva den ble på. Og så må jeg ringe rundt å sjekke hva andre kan tilby. Hvilken rente er vanlig/bra?Hvilken rente har du fått tilbud om?
Mhm. Må liksom finne noe man vil havanskelig å kjøpe bil![]()
Det kommer an på hvilket lån du får tilbud om. Kan du bake lånet inn i huslån?Husker ikke helt.. Så må ringe dit først og høre hva den ble på. Og så må jeg ringe rundt å sjekke hva andre kan tilby. Hvilken rente er vanlig/bra?
Kaffemaskin her i husHer ordner jeg trakteren klar kvelden før. Første jeg gjør mens maten til snuppa ordnes er å slå den på. Elsker lukta av nytrukket kaffe![]()
Sant!Mhm. Må liksom finne noe man vil ha
Det har ikke viKaffemaskin her i hus![]()
God kveld! Hva har du gjort i dag?God kveld !